Secretara / asistent personal director
CGI Lab SRL
№11462479, 23 июля 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Post vacant - Secretara/Asistent personal CEO
Cerințe:
• Cunoașterea limbii Engleze, Romana si Rusa la nivel avansat
• Cunoșterea Acrobat PDF, MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Orientare spre atingerea obiectivelor;
• Perseverență, responsabilitate.
Responsabilitati:
• Îndeplinirea instrucțiunilor din partea superiorului.
• Program de gestionare a timpului pentru CEO, cu stabilirea, intergistrarea si organizarea intalnirilor / adunarilor.
• Fixarea sarcinilor și reamintirea managerului despre acestea, informarea despre termene limită, întâlniri, călătorii și alte evenimente de afaceri.
• Organizarea muncii de birou, controlul documentelor.
• Coordonarea si distribuirea apelurilor telefonice, corespondenta si vizitatori.
• Organizarea apelurilor pentru manager.
• Mentinerea contactelor de afaceri.
• Managementul afacerilor personale ale șefului (suport personal).
• Organizare de călătorii de afaceri.
• Colectarea și pregătirea materialelor analitice, informaționale, de referință și de altă natură pentru managerul superior.
• Transmiterea catre șefii de departamente a instrucțiunilor, ordinelor managerului superior si controlul executării acestora la timp.
Oferim:
• Oficiu modern localizat în mun. Chișinău, sec. Râșcani;
• Angajare oficială cu salariul integral;
• Program de muncă de Luni până Vineri, 8h (9:00-18:00);
• Posibilitate de creștere financiară.
Cerințe:
• Cunoașterea limbii Engleze, Romana si Rusa la nivel avansat
• Cunoșterea Acrobat PDF, MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Orientare spre atingerea obiectivelor;
• Perseverență, responsabilitate.
Responsabilitati:
• Îndeplinirea instrucțiunilor din partea superiorului.
• Program de gestionare a timpului pentru CEO, cu stabilirea, intergistrarea si organizarea intalnirilor / adunarilor.
• Fixarea sarcinilor și reamintirea managerului despre acestea, informarea despre termene limită, întâlniri, călătorii și alte evenimente de afaceri.
• Organizarea muncii de birou, controlul documentelor.
• Coordonarea si distribuirea apelurilor telefonice, corespondenta si vizitatori.
• Organizarea apelurilor pentru manager.
• Mentinerea contactelor de afaceri.
• Managementul afacerilor personale ale șefului (suport personal).
• Organizare de călătorii de afaceri.
• Colectarea și pregătirea materialelor analitice, informaționale, de referință și de altă natură pentru managerul superior.
• Transmiterea catre șefii de departamente a instrucțiunilor, ordinelor managerului superior si controlul executării acestora la timp.
Oferim:
• Oficiu modern localizat în mun. Chișinău, sec. Râșcani;
• Angajare oficială cu salariul integral;
• Program de muncă de Luni până Vineri, 8h (9:00-18:00);
• Posibilitate de creștere financiară.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳