Manager oficiu
Andiol-Consulting
№6884369, 14 августа 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania este in cautare de o persoana in calitate de office manager.
Responsabilitati:
1) Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
2) Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității , organizarea circulației complete a documentelor;
3) Participarea in toate activitatile companiei in calitate de asistent.
Cerinte:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea limbii romane si ruse;
- Utilizator PC;
*Experienta este binevenita, insa nu obligatorie.
Program de lucru: Luni-Vineri - 09:00-18:00
Oferim pachet social deplin.
Persoanele interesate rog sa transmiteti CV in care sa indicati un numar de contact pe e-mail: office@andiol.md.
Responsabilitati:
1) Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
2) Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității , organizarea circulației complete a documentelor;
3) Participarea in toate activitatile companiei in calitate de asistent.
Cerinte:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea limbii romane si ruse;
- Utilizator PC;
*Experienta este binevenita, insa nu obligatorie.
Program de lucru: Luni-Vineri - 09:00-18:00
Oferim pachet social deplin.
Persoanele interesate rog sa transmiteti CV in care sa indicati un numar de contact pe e-mail: office@andiol.md.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳