Manager oficiu
Andiol-Consulting
№6884369, 14 august 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Compania este in cautare de o persoana in calitate de office manager.
Responsabilitati:
1) Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
2) Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității , organizarea circulației complete a documentelor;
3) Participarea in toate activitatile companiei in calitate de asistent.
Cerinte:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea limbii romane si ruse;
- Utilizator PC;
*Experienta este binevenita, insa nu obligatorie.
Program de lucru: Luni-Vineri - 09:00-18:00
Oferim pachet social deplin.
Persoanele interesate rog sa transmiteti CV in care sa indicati un numar de contact pe e-mail: office@andiol.md.
Responsabilitati:
1) Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
2) Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității , organizarea circulației complete a documentelor;
3) Participarea in toate activitatile companiei in calitate de asistent.
Cerinte:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea limbii romane si ruse;
- Utilizator PC;
*Experienta este binevenita, insa nu obligatorie.
Program de lucru: Luni-Vineri - 09:00-18:00
Oferim pachet social deplin.
Persoanele interesate rog sa transmiteti CV in care sa indicati un numar de contact pe e-mail: office@andiol.md.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳