Asistent(a) directorului salariul 25 000 lei
RecrutareMD
№13765386, 1 martie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
25 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unei persoane dinamică și motivată să se alăture echipei noastre în calitate de asistentă a CEO-ului.
Responsabilități principale:
-Gestionarea programului și a întâlnirilor CEO-ului, inclusiv programarea și coordonarea călătoriilor de afaceri și a evenimentelor
-Organizarea și gestionarea corespondenței, a documentelor și a altor materiale administrative
-Asigurarea comunicării eficiente între CEO și alte departamente sau părți interesate
-Recepționarea și gestionarea apelurilor telefonice și a vizitelor
-Alte sarcini administrative și de asistență conform necesităților CEO-ului și ale companiei
Cerințe:
-Experiență anterioară într-un rol similar sau experiență relevantă în administrare sau asistență
-Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă
-Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple simultan
-Cunoștințe avansate de MS Office, inclusiv Word
-Atitudine proactivă, capacitatea de a lua inițiativă și de a rezolva problemele în mod independent
Beneficii:
-Salariu competitiv și pachet de beneficii
-Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei
-Mediu de lucru dinamic și colaborativ
-Posibilitatea de a contribui la succesul unei companii în creștere
Dacă ești o persoană motivată, organizată și orientată spre detalii, și ești interesat/ă să te alături echipei noastre entuziaste, te rugăm să aplici cu un CV actualizat și o scrisoare de intenție.
E-mail: moldovarecrutare@gmail.com
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm potențialele tale contribuții la RECRUTARE.MD
Responsabilități principale:
-Gestionarea programului și a întâlnirilor CEO-ului, inclusiv programarea și coordonarea călătoriilor de afaceri și a evenimentelor
-Organizarea și gestionarea corespondenței, a documentelor și a altor materiale administrative
-Asigurarea comunicării eficiente între CEO și alte departamente sau părți interesate
-Recepționarea și gestionarea apelurilor telefonice și a vizitelor
-Alte sarcini administrative și de asistență conform necesităților CEO-ului și ale companiei
Cerințe:
-Experiență anterioară într-un rol similar sau experiență relevantă în administrare sau asistență
-Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă
-Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple simultan
-Cunoștințe avansate de MS Office, inclusiv Word
-Atitudine proactivă, capacitatea de a lua inițiativă și de a rezolva problemele în mod independent
Beneficii:
-Salariu competitiv și pachet de beneficii
-Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei
-Mediu de lucru dinamic și colaborativ
-Posibilitatea de a contribui la succesul unei companii în creștere
Dacă ești o persoană motivată, organizată și orientată spre detalii, și ești interesat/ă să te alături echipei noastre entuziaste, te rugăm să aplici cu un CV actualizat și o scrisoare de intenție.
E-mail: moldovarecrutare@gmail.com
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm potențialele tale contribuții la RECRUTARE.MD
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳