Specialist Introducere Date - Franceza
VEO Worldwide Services
7 апреля 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Suntem în căutarea unui Specialist Introducere Date bine organizat și dedicat, vorbitor de limba Franceză.
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe si atenție la detalii;
Comunicare în limba Franceză cu partenerii noștri (telefonic, email, chat Zoom);
Asigurarea realizarii tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită;
Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient;
Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățirilor cu scopul de optimizare a procesele administrative.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B1-B2);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;
Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Oportunitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe si atenție la detalii;
Comunicare în limba Franceză cu partenerii noștri (telefonic, email, chat Zoom);
Asigurarea realizarii tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită;
Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient;
Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățirilor cu scopul de optimizare a procesele administrative.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B1-B2);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;
Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Oportunitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Кишинев
Дата актуализации:
7 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено