Șef Centru Regional or. Cantemir
StarNet
№14803100, 6 ноября 2024
Город:
Кантемир
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Suntem în căutarea unui nou coleg care v-a gestiona întreaga activitate a Centrului Regional de Vânzări.
Ce îți oferim:
- Colegi prietenoși și mediu de lucru plăcut
- Dezvoltare profesională dinamică
- Oportunități de creștere în carieră într-o companie modernă
- Libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
- Salariu competitiv acompaniat de un pachet atractiv de beneficii.
Ce vei face:
- Conlucra cu instituțiile responsabile partenere (de stat și private), în scopul menținerii și dezvoltării activității Centrului Regional
- Recruta, instrui și dezvolta personalul din subordine
- Organiza, coordona și controla activitățile tehnice și comerciale pentru dezvoltarea Centrului Regional
- Asigura activitățile angajaților Centrului Regional conform proceselor și procedurilor stabilite de grup
- Planifica sarcinile și timpul de lucru individual și al angajaților în subordine
- Coordona și organiza procesul de lucru al angajaților
Ce căutăm:
- Studii superioare (în domeniul telecomunicațiilor va fi considerată ca avantaj)
- Abilități avansate de comunicare cu clientii
- Experiență în vânzări min 3 ani
- Experiență în gestionarea echipei obligatoriu
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului - nivel avansat
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă
Cei mai buni lucrează la noi! Vino și tu!
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Aplică aici: https://starnet.applytojob.com/apply/ggTfsPkOrV
Ce îți oferim:
- Colegi prietenoși și mediu de lucru plăcut
- Dezvoltare profesională dinamică
- Oportunități de creștere în carieră într-o companie modernă
- Libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
- Salariu competitiv acompaniat de un pachet atractiv de beneficii.
Ce vei face:
- Conlucra cu instituțiile responsabile partenere (de stat și private), în scopul menținerii și dezvoltării activității Centrului Regional
- Recruta, instrui și dezvolta personalul din subordine
- Organiza, coordona și controla activitățile tehnice și comerciale pentru dezvoltarea Centrului Regional
- Asigura activitățile angajaților Centrului Regional conform proceselor și procedurilor stabilite de grup
- Planifica sarcinile și timpul de lucru individual și al angajaților în subordine
- Coordona și organiza procesul de lucru al angajaților
Ce căutăm:
- Studii superioare (în domeniul telecomunicațiilor va fi considerată ca avantaj)
- Abilități avansate de comunicare cu clientii
- Experiență în vânzări min 3 ani
- Experiență în gestionarea echipei obligatoriu
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului - nivel avansat
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă
Cei mai buni lucrează la noi! Vino și tu!
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Aplică aici: https://starnet.applytojob.com/apply/ggTfsPkOrV
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳