Secretar referent
SRL ”ASTIS International”
№7049761, 24 сентября 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilităţi:
- Planificarea agendei de lucru;
- Recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- Organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor, perfectarea proceselor verbale;
- Controlul executării sarcinilor trasate;
- Recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
- Identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- Organizarea deplasărilor conducerii;
- Executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoașterea limbii ruse;
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită;
- corectitudine;
- spirit de iniţiativă.
Propunem:
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- program de lucru: luni-vineri, de la 08.00 pînă la 17.00 sau de la 09.00 pînă la 18.00
- salariu motivant
- telefonie mobilă corporativă;
- Oficiul nostru se află la Botanica (ușor accesibil cu transport public)
Așteptăm CV-ul Dvs pe adresa email astis.hr@gmail.com Vă rugăm să indicați în subiectul scrisorii «Asistent(a) Directorului General».
Doar persoanele selectate în baza CV-ului vor fi invitate la un interviu.
- Planificarea agendei de lucru;
- Recepţionarea şi înregistrarea corespondenţei, perfectarea răspunsurilor;
- Organizarea întrunirilor de afaceri, şedinţelor, perfectarea proceselor verbale;
- Controlul executării sarcinilor trasate;
- Recepţionarea,notarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
- Identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare;
- Organizarea deplasărilor conducerii;
- Executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacităţi în domeniul întocmirii, redactării şi perfectării documentelor de serviciu;
- vocabular bogat, spirit de diplomaţie, utilizarea corectă a limbajului în timpul conversaţiilor;
- abilităţi de lucru cu legislaţia Republicii Moldova, actele normative naţionale şi interne, aplicarea ei în munca de birou;
- cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoașterea limbii ruse;
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită;
- corectitudine;
- spirit de iniţiativă.
Propunem:
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- program de lucru: luni-vineri, de la 08.00 pînă la 17.00 sau de la 09.00 pînă la 18.00
- salariu motivant
- telefonie mobilă corporativă;
- Oficiul nostru se află la Botanica (ușor accesibil cu transport public)
Așteptăm CV-ul Dvs pe adresa email astis.hr@gmail.com Vă rugăm să indicați în subiectul scrisorii «Asistent(a) Directorului General».
Doar persoanele selectate în baza CV-ului vor fi invitate la un interviu.
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳