Responsabil servicii clienți
HOLY CHIC
№14803819, 6 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Despre noi:
HOLY CHIC Resale Studio este un studiou de consignație cu o selecție fashion de autor a segmentelor middle-premium, premium și lux.
L’ESPOIR este un brand cu o estetică minimalistă și sofisticată, promovând autenticitatea și libertatea individuală a fiecărei femei. Creat în Vietnam, brand-u reflectă eleganța prin simplitate, siluete discrete, linii laconice și materiale premium. Fiecare piesă este proiectată cu grijă pentru a inspira nu doar prin aspect, ci și prin esență.
Responsabilitățile principale includ:
Asistarea clienților online;
Gestionarea comenzilor și rezolvarea eventualelor solicitări sau probleme ale clienților;
Menținerea unei comunicări constante și profesionale (conform tone of voice) cu clienții prin intermediul canalelor de social media, telefon și e-mail;
Lucrul îndeaproape (in-house/la birou) cu echipa noastră pentru a asigura o organizare eficientă și un flux constant al produselor.
Cerințe:
Experiență anterioară în relații cu clienții și vânzări;
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
Inteligență emoțională dezvoltată;
Orientare către client și capacitatea de a rezolva probleme într-un mod eficient și prietenos;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
Experiență de lucru în 1C și CRM.
CV-ul rugăm să fie transmis la yulia@lespoir.eu.
Ținem să vă informăm că vor fi luate în considerare doar aplicările cu CV.
Lucrul la distanță nu este aplicabil pentru această poziție vacantă. E-mail: yulia@lespoir.eu
HOLY CHIC Resale Studio este un studiou de consignație cu o selecție fashion de autor a segmentelor middle-premium, premium și lux.
L’ESPOIR este un brand cu o estetică minimalistă și sofisticată, promovând autenticitatea și libertatea individuală a fiecărei femei. Creat în Vietnam, brand-u reflectă eleganța prin simplitate, siluete discrete, linii laconice și materiale premium. Fiecare piesă este proiectată cu grijă pentru a inspira nu doar prin aspect, ci și prin esență.
Responsabilitățile principale includ:
Asistarea clienților online;
Gestionarea comenzilor și rezolvarea eventualelor solicitări sau probleme ale clienților;
Menținerea unei comunicări constante și profesionale (conform tone of voice) cu clienții prin intermediul canalelor de social media, telefon și e-mail;
Lucrul îndeaproape (in-house/la birou) cu echipa noastră pentru a asigura o organizare eficientă și un flux constant al produselor.
Cerințe:
Experiență anterioară în relații cu clienții și vânzări;
Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
Inteligență emoțională dezvoltată;
Orientare către client și capacitatea de a rezolva probleme într-un mod eficient și prietenos;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
Experiență de lucru în 1C și CRM.
CV-ul rugăm să fie transmis la yulia@lespoir.eu.
Ținem să vă informăm că vor fi luate în considerare doar aplicările cu CV.
Lucrul la distanță nu este aplicabil pentru această poziție vacantă. E-mail: yulia@lespoir.eu
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳