Office Manager
Imexagro SRL
№14803356, 6 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
От 15 000 До 20 000 MDL
График:
Полный день
Responsabilități
Coordonarea strictă a agendei Directorului general, conform cerințelor zilnice, organizând întâlnirile la timp și asigurând invitația persoanelor conform zilei și a orei potrivit programului coordonat;
Îndeplinirea lucrărilor de secretariat (primirea și înregistrarea corespondenței întreprinderii, preluarea, transmiterea, multiplicarea, redactarea inscrisurilor dictate de șefi, clasarea documentelor, înregistrarea corespondenței etc.) cât și a altor sarcini administrative;
Oferirea informatiilor cu privire la serviciile firmei clientilor și/sau potentialilor clienti;
Verificarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri cu asigurarea lucrativă a echipamentului tehnic pentru petrecerea ședințelor de lucru etc;
Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
Participarea la organizarea de evenimente corporative;
Organizarea și asigurarea evenimentelor de afaceri (întâlnirea oaspeților/clienților și deservirea ciai/cafea, pregătire pentru întâlniri și ședințe);
Recepționarea apelurilor telefonice (clienți, parteneri) și în cazul persoanelor terțe redirecționarea apelurilor.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Experiența de muncă în domeniu minim 1 an;
Cunoaştere a limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris (constituie un avantaj);
Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
Abilități de organizare, planificare și coordonare;
Abilități de comunicare și a etichetei de afaceri;
Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenelor limită.
Se oferă:
Angajare oficială în câmpul muncii
Programul de lucru: Luni - Vineri, de la 08-00 până la 17-00
Pachet salarial competitiv și beneficii atractive
Oficiu: Mun. Chișinău, Str. Columna 174 E-mail: info@imexagro.md
Coordonarea strictă a agendei Directorului general, conform cerințelor zilnice, organizând întâlnirile la timp și asigurând invitația persoanelor conform zilei și a orei potrivit programului coordonat;
Îndeplinirea lucrărilor de secretariat (primirea și înregistrarea corespondenței întreprinderii, preluarea, transmiterea, multiplicarea, redactarea inscrisurilor dictate de șefi, clasarea documentelor, înregistrarea corespondenței etc.) cât și a altor sarcini administrative;
Oferirea informatiilor cu privire la serviciile firmei clientilor și/sau potentialilor clienti;
Verificarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri cu asigurarea lucrativă a echipamentului tehnic pentru petrecerea ședințelor de lucru etc;
Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
Participarea la organizarea de evenimente corporative;
Organizarea și asigurarea evenimentelor de afaceri (întâlnirea oaspeților/clienților și deservirea ciai/cafea, pregătire pentru întâlniri și ședințe);
Recepționarea apelurilor telefonice (clienți, parteneri) și în cazul persoanelor terțe redirecționarea apelurilor.
Cerinţe faţă de candidaţi:
Experiența de muncă în domeniu minim 1 an;
Cunoaştere a limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris (constituie un avantaj);
Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
Abilități de organizare, planificare și coordonare;
Abilități de comunicare și a etichetei de afaceri;
Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenelor limită.
Se oferă:
Angajare oficială în câmpul muncii
Programul de lucru: Luni - Vineri, de la 08-00 până la 17-00
Pachet salarial competitiv și beneficii atractive
Oficiu: Mun. Chișinău, Str. Columna 174 E-mail: info@imexagro.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳