Office manager / asistent proiecte
Proconsulting SRL
№11199742, 28 февраля 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 8 000 До 10 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Suntem în căutarea unui nou coleg /noi colege la funcția de Office manager / Asistent proiecte, care va asigura managementul biroului și facilitarea implementării proiectelor de consultanță.
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
-Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
-Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Телефон:
Контактное лицо:
Anatolie Palade
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳