Manager Financiar
Vicoliv Grup SRL
№14795634, 4 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
25 000 MDL
График:
Полный день
Dacă ești o persoană responsabilă, ambițioasă, ordonată căreia îi place să se dezvolte în conformitate cu legislația în vigoare cât și normele interne ale companiei te așteptăm în echipa noastră - “Vicoliv Grup” SRL.
Obiectivul postului:
Asigurarea administrației companiei cu informații obiective în timp real privind activitatea economic-financiară a companiei inclusiv consolidarea proceselor interne privind optimizarea cheltuelilor.
Responsabilități principale, sarcinile de bază ale funcţiei vacante, conform fişei postului:
Analiza informațiilor financiare pentru a elabora previziuni privind condițiile de afaceri, sectoriale, economice pentru luarea deciziilor de investiții;
Interpretarea datelor cu influență asupra programelor de investiții precum prețuri, randament, stabilitate, tendințele riscurilor de investiții;
Monitorizarea evoluțiilor economice, industriale prin analiza informațiilor existente;
Elaborarea recomandărilor cu privire la investiții, calendarul investițiilor pentru companii, angajații organizațiilor de investiții etc.;
Pregătirea planurilor de acțiuni pentru investiții pe baza analizelor financiare;
Analiza comparativă a valorilor mobiliare dintr-o anumită industrie;
Elaborarea rapoartelor cu privire la tendințele economice generale, corporații individuale, industrii;
Crearea de rapoarte lunare și anuale pentru a identifica rezultatele, tendințele și previziunile financiare;
Examinarea atentă a tuturor rapoartelor financiare și a tuturor datelor pentru a verifica discrepanțele cu bugetele planificate;
Culegerea și prelucrarea informațiilor necesare centralizărilor periodice;
Urmărirea circuitelor documentelor;
Asigură suport pentru pregătirea bugetului anual de venituri și cheltuieli si distribuirea acestuia pe: regiuni /filiale, etc.
Studii şi calificarea necesară:
Studii superioare în domeniul economic, finanțe, contabilitate
Experiență de munca la un post similar de minimum 2 ani
Cunoștinte procedurale din domeniu
Cunoaște bine sistemele de operare 1C, PC ( Microsoft Excel- avansat , Word)
Abilităţi de analiză şi soluţionarea problemelor din domeniu
Abilităţi de organizare şi planificare
Bune abilități interpersonale (lucru în echipă, abilități de comunicare)
Atenție la detalii, acuratețe
Îndeplinirea altor atribuții necesare în cadrul activității departamentului financiar contabil
Gândire strategică
Persoană orientată către rezultate
Persoană extrem de organizată cu atenție deosebită pentru detalii
Capacitate bună de sinteză și analiză
Capacitate de a lua decizii eficiente, de a respecta deadline-uri
Dorință continuă de autoperfecționare și dezvoltare profesională
Condiţii generale de participare la concurs:
Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
Posedă limba română şi alte limbi oficiale de comunicare
Are capacitate deplină de exerciţiu;
Este apt/ă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei,
Nivel înalt de inteligență, responsabilitate și exigență;
Disponibilitate full-time.
Beneficii:
Salariu atractiv și un sistem de motivare funcțional;
Oficiu accesibil, amplasat în zona centrul capitalei;
Un mediu de lucru axat pe dezvoltare profesională;
Un colectiv tânăr unit de profesioniști.
Expediază CV-ul cu poza la adresa: HR@vicoliv.md cu mențiunea "Manager financiar" și indică numărul de contact.
Sau apelează: 078210057.
Doar candidații ce corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Notă: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. Telefon: 078210057
E-mail: HR@vicoliv.md
Obiectivul postului:
Asigurarea administrației companiei cu informații obiective în timp real privind activitatea economic-financiară a companiei inclusiv consolidarea proceselor interne privind optimizarea cheltuelilor.
Responsabilități principale, sarcinile de bază ale funcţiei vacante, conform fişei postului:
Analiza informațiilor financiare pentru a elabora previziuni privind condițiile de afaceri, sectoriale, economice pentru luarea deciziilor de investiții;
Interpretarea datelor cu influență asupra programelor de investiții precum prețuri, randament, stabilitate, tendințele riscurilor de investiții;
Monitorizarea evoluțiilor economice, industriale prin analiza informațiilor existente;
Elaborarea recomandărilor cu privire la investiții, calendarul investițiilor pentru companii, angajații organizațiilor de investiții etc.;
Pregătirea planurilor de acțiuni pentru investiții pe baza analizelor financiare;
Analiza comparativă a valorilor mobiliare dintr-o anumită industrie;
Elaborarea rapoartelor cu privire la tendințele economice generale, corporații individuale, industrii;
Crearea de rapoarte lunare și anuale pentru a identifica rezultatele, tendințele și previziunile financiare;
Examinarea atentă a tuturor rapoartelor financiare și a tuturor datelor pentru a verifica discrepanțele cu bugetele planificate;
Culegerea și prelucrarea informațiilor necesare centralizărilor periodice;
Urmărirea circuitelor documentelor;
Asigură suport pentru pregătirea bugetului anual de venituri și cheltuieli si distribuirea acestuia pe: regiuni /filiale, etc.
Studii şi calificarea necesară:
Studii superioare în domeniul economic, finanțe, contabilitate
Experiență de munca la un post similar de minimum 2 ani
Cunoștinte procedurale din domeniu
Cunoaște bine sistemele de operare 1C, PC ( Microsoft Excel- avansat , Word)
Abilităţi de analiză şi soluţionarea problemelor din domeniu
Abilităţi de organizare şi planificare
Bune abilități interpersonale (lucru în echipă, abilități de comunicare)
Atenție la detalii, acuratețe
Îndeplinirea altor atribuții necesare în cadrul activității departamentului financiar contabil
Gândire strategică
Persoană orientată către rezultate
Persoană extrem de organizată cu atenție deosebită pentru detalii
Capacitate bună de sinteză și analiză
Capacitate de a lua decizii eficiente, de a respecta deadline-uri
Dorință continuă de autoperfecționare și dezvoltare profesională
Condiţii generale de participare la concurs:
Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
Posedă limba română şi alte limbi oficiale de comunicare
Are capacitate deplină de exerciţiu;
Este apt/ă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei,
Nivel înalt de inteligență, responsabilitate și exigență;
Disponibilitate full-time.
Beneficii:
Salariu atractiv și un sistem de motivare funcțional;
Oficiu accesibil, amplasat în zona centrul capitalei;
Un mediu de lucru axat pe dezvoltare profesională;
Un colectiv tânăr unit de profesioniști.
Expediază CV-ul cu poza la adresa: HR@vicoliv.md cu mențiunea "Manager financiar" și indică numărul de contact.
Sau apelează: 078210057.
Doar candidații ce corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Notă: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. Telefon: 078210057
E-mail: HR@vicoliv.md
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳