Junior jurist
OCN FLEX FINANCIAL
8 апреля 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități:
Întocmirea corecta si completa de documente necesare angajatului pe parcursul intregii perioade de colaborare (contract individual de munca, acte aditionale, decizii de incetare s.a.m.d);
Garantarea respectarii legislatiei muncii si normelor contractuale in vigoare;
Eliberarea catre angajați a copiilor de documente existente in dosarul de personal, care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, vechimea in munca, meserie si in specialitate;
Intocmirea documentelor tipizate sub indrumarea directa a departamentului juridic;
Comunicarea in numele companiei a informațiilor legate de administrarea personalului, salarizare și beneficii acordate angajaților;
Scanarea si indosarierea documentelor in arhiva digitala, pastrand o evidenta clara si bine structurata a fiecarui dosar;
Verificarea dosarelor salariatilor pentru a asigura actualizarea tuturor documentelor necesare (contracte, acte aditionale, certificari medicale).
Auditarea, primirea, administrarea si actualizarea lunara a concediilor de odihna si medicale.
Cerințe:
Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului (MS Word, MS Excel, MS Outlook).
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
Studii superioare.
Ce îți oferim?
Salariu motivant.
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
Programe de training și dezvoltare personală.
Oportunități de creștere profesională și dezvoltare în cadrul companiei.
Mediu de lucru plăcut într-o echipă profesionistă, tânără și dinamică.
Întocmirea corecta si completa de documente necesare angajatului pe parcursul intregii perioade de colaborare (contract individual de munca, acte aditionale, decizii de incetare s.a.m.d);
Garantarea respectarii legislatiei muncii si normelor contractuale in vigoare;
Eliberarea catre angajați a copiilor de documente existente in dosarul de personal, care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, vechimea in munca, meserie si in specialitate;
Intocmirea documentelor tipizate sub indrumarea directa a departamentului juridic;
Comunicarea in numele companiei a informațiilor legate de administrarea personalului, salarizare și beneficii acordate angajaților;
Scanarea si indosarierea documentelor in arhiva digitala, pastrand o evidenta clara si bine structurata a fiecarui dosar;
Verificarea dosarelor salariatilor pentru a asigura actualizarea tuturor documentelor necesare (contracte, acte aditionale, certificari medicale).
Auditarea, primirea, administrarea si actualizarea lunara a concediilor de odihna si medicale.
Cerințe:
Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului (MS Word, MS Excel, MS Outlook).
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
Studii superioare.
Ce îți oferim?
Salariu motivant.
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
Programe de training și dezvoltare personală.
Oportunități de creștere profesională și dezvoltare în cadrul companiei.
Mediu de lucru plăcut într-o echipă profesionistă, tânără și dinamică.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
8 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено