HR specialist (producere in Chisinau)
HR-Consulting
№4225877, 24 августа 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
HR Consulting, agentie de recrutare in Moldova care activeaza din anul 1995 este in cautare pentru pozitia de HR SPECIALIST pentru clientul sau.
Profilul companiei: companie de producere internationala in domeniul industriei automotive in Chisinau
HR Specialist (producere in Chisinau)
RESPONSABILITATI:
• Va fi responsabila de efectuarea si gestionarea rapoartelor de personal: absenteeism, rotatie de personal, angajari, plecari, inlocuiri, demisii
• Monitorizarea transferurilor interne, aplicarea procedurilor interne
• Va planifica necesitatile de personal pe fiecare department si angajarile necesare
• Gestiunea absenteismului- va introduce date in sistem, confirmarea si ingregistrarea motivelor de absenteism si ratatie de personal
• Va efectua si facilita cumunicarea interna intre departamentele companiei si transmite informatii de interes general din partea departamentului de HR.
CERINTE:
• Experienta in pozitie similara de receptionist 1-3 ani
• Studii superioare, Business, Administrare si alte facultati
• Limba romina, rusa, Engleza- avansat
• Persoana activa, detail oriented, responsabila, orientata spre rezultat
Cunostinte de PC avansate, in special Excel si Word
OFERTA:
• Salariu avantajos, posibilitatea de crestere foarte mare
• Oportunitatea de a lucra la o companie internationala cu training international
Daca sunteti interesati va rugam sa ne transmite-ti cv pe adresa tt40@search4staff.com
Codul pozitiei, HRS Telefon 060422844, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
Profilul companiei: companie de producere internationala in domeniul industriei automotive in Chisinau
HR Specialist (producere in Chisinau)
RESPONSABILITATI:
• Va fi responsabila de efectuarea si gestionarea rapoartelor de personal: absenteeism, rotatie de personal, angajari, plecari, inlocuiri, demisii
• Monitorizarea transferurilor interne, aplicarea procedurilor interne
• Va planifica necesitatile de personal pe fiecare department si angajarile necesare
• Gestiunea absenteismului- va introduce date in sistem, confirmarea si ingregistrarea motivelor de absenteism si ratatie de personal
• Va efectua si facilita cumunicarea interna intre departamentele companiei si transmite informatii de interes general din partea departamentului de HR.
CERINTE:
• Experienta in pozitie similara de receptionist 1-3 ani
• Studii superioare, Business, Administrare si alte facultati
• Limba romina, rusa, Engleza- avansat
• Persoana activa, detail oriented, responsabila, orientata spre rezultat
Cunostinte de PC avansate, in special Excel si Word
OFERTA:
• Salariu avantajos, posibilitatea de crestere foarte mare
• Oportunitatea de a lucra la o companie internationala cu training international
Daca sunteti interesati va rugam sa ne transmite-ti cv pe adresa tt40@search4staff.com
Codul pozitiei, HRS Telefon 060422844, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳