HR manager / trainer
HR-Consulting (www.search4staff.com)
№4981726, 12 апреля 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de: HR Manager / Trainer
Compania:
Rețea locală de restaurant
HR Manager / Trainer
RESPONSABILITATI:
- Respectă politica și cultura corporativa din Companie;
- Colectează necesitățile de dezvoltare ale franchizatilor si ideilor de perfectionare a sistemului de instruire;
- Efectuează analiza și sinteza informației;
- Elaborează, organizează programele de instruire (online si offline) ale angajaților partenerilor și asigura un follow-up;
- Elaborează pentru angajații partenerilor formulare de teste pentru evaluarea cunoștințelor;
- Analizează rezultatele în urma evaluării, controleaza corespunderea calificarii personalului si atribuirea categoriilor ;
- Informează partenerii despre rezultatele evaluării;
- Actualizează materialele didactice elaborate și le adaptează conform necesitaților apărute;
- Este responsabil de sistem de recruting a angajatilor partenerilor. Anchete, portret psihologic a angajatilor partenerilor;
- Înaintează propuneri cu privire la anumite renovări periodice în procesul de instruire;
- Participă intens la modificarea manualelor, perfecționând procesele și normele descrise;
- Participa la recrutarea membrilor din echipa si a persoanelor cheie din echipa Franchizatilor
- Planifica,, desfasoara, monitorizeaza si evaluiaza instruirea initiala pentru franchizor, asigurind buna desfasurare a acesteia cu reprezentantii localurilor din Moldova, inclusiv managerii acestora si specialisti (timp, spatiu, content, logistica)
CERINTE:
- Cunoașterea limbilor: română - avansat, rusă – avansat, engleza – avansat;
- Studii superioare, preferabil pedagogice si de psihologie;
- Cunoștințe de baza PC: pachetul Office – avansat, Prezi și Photoshop – prezintă un avantaj;
- Experiență în domeniu cel puțin doi ani;
- Cunoașterea metodelor și a tehnicilor de învățare accelerată și livrare a trainingurilor;
- Cunoașterea tehnicilor: de vânzări, motivare a personalului, consolidare a echipei, comunicare, leadership, dezvoltare managerială, time management etc.;
- Cunoașterea prevederilor Regulamentului intern al companiei;
- Cunoasterea regulilor si principiilor de administrare e-learning platformei
- Aptitudini de comunicare eficientă și soluționare a conflictelor;
- Aptitudini de administrare a audienței;
- Aptitudini de exprimare coerentă și clară a ideilor și a materialelor livrate;
- Aptitudini de oferire a unui feedback constructiv și de asigurare cu un coaching eficient;
- Abilități de analiză și sinteză;
- Abilități de planificare, organizare și coordonare;
- Abilități de menținere a atmosferei pozitive în relațiile de muncă;
- Inteligență emoțională dezvoltată;
- Orientare spre lucrul cu oamenii;
- Comportament etic și diplomatic;
- Spirit de inițiativă, autodezvoltare și automotivare;
- Responsabilitate și punctualitate;
- Capacitatea de a avea putere de decizie și asumare a responsabilităților;
- Orientare spre rezultat;
- Inițiativă și creativitate;
- Flexibilitate, răbdare, atenție la detalii;
- Rezistență la stres.
OFERTA:
- Salariu atractiv;
- Posibilitatea dezvoltării carierei;
- Pachet social complet;
Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: bb40@search4staff.com.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: HRT
Telefon de contact: +373 62 10 12 90
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Compania:
Rețea locală de restaurant
HR Manager / Trainer
RESPONSABILITATI:
- Respectă politica și cultura corporativa din Companie;
- Colectează necesitățile de dezvoltare ale franchizatilor si ideilor de perfectionare a sistemului de instruire;
- Efectuează analiza și sinteza informației;
- Elaborează, organizează programele de instruire (online si offline) ale angajaților partenerilor și asigura un follow-up;
- Elaborează pentru angajații partenerilor formulare de teste pentru evaluarea cunoștințelor;
- Analizează rezultatele în urma evaluării, controleaza corespunderea calificarii personalului si atribuirea categoriilor ;
- Informează partenerii despre rezultatele evaluării;
- Actualizează materialele didactice elaborate și le adaptează conform necesitaților apărute;
- Este responsabil de sistem de recruting a angajatilor partenerilor. Anchete, portret psihologic a angajatilor partenerilor;
- Înaintează propuneri cu privire la anumite renovări periodice în procesul de instruire;
- Participă intens la modificarea manualelor, perfecționând procesele și normele descrise;
- Participa la recrutarea membrilor din echipa si a persoanelor cheie din echipa Franchizatilor
- Planifica,, desfasoara, monitorizeaza si evaluiaza instruirea initiala pentru franchizor, asigurind buna desfasurare a acesteia cu reprezentantii localurilor din Moldova, inclusiv managerii acestora si specialisti (timp, spatiu, content, logistica)
CERINTE:
- Cunoașterea limbilor: română - avansat, rusă – avansat, engleza – avansat;
- Studii superioare, preferabil pedagogice si de psihologie;
- Cunoștințe de baza PC: pachetul Office – avansat, Prezi și Photoshop – prezintă un avantaj;
- Experiență în domeniu cel puțin doi ani;
- Cunoașterea metodelor și a tehnicilor de învățare accelerată și livrare a trainingurilor;
- Cunoașterea tehnicilor: de vânzări, motivare a personalului, consolidare a echipei, comunicare, leadership, dezvoltare managerială, time management etc.;
- Cunoașterea prevederilor Regulamentului intern al companiei;
- Cunoasterea regulilor si principiilor de administrare e-learning platformei
- Aptitudini de comunicare eficientă și soluționare a conflictelor;
- Aptitudini de administrare a audienței;
- Aptitudini de exprimare coerentă și clară a ideilor și a materialelor livrate;
- Aptitudini de oferire a unui feedback constructiv și de asigurare cu un coaching eficient;
- Abilități de analiză și sinteză;
- Abilități de planificare, organizare și coordonare;
- Abilități de menținere a atmosferei pozitive în relațiile de muncă;
- Inteligență emoțională dezvoltată;
- Orientare spre lucrul cu oamenii;
- Comportament etic și diplomatic;
- Spirit de inițiativă, autodezvoltare și automotivare;
- Responsabilitate și punctualitate;
- Capacitatea de a avea putere de decizie și asumare a responsabilităților;
- Orientare spre rezultat;
- Inițiativă și creativitate;
- Flexibilitate, răbdare, atenție la detalii;
- Rezistență la stres.
OFERTA:
- Salariu atractiv;
- Posibilitatea dezvoltării carierei;
- Pachet social complet;
Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: bb40@search4staff.com.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: HRT
Telefon de contact: +373 62 10 12 90
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Телефон:
Контактное лицо:
HR-Consulting (www.search4staff.com)
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳