HR manager autoexpert
AutoExpert
№6445772, 7 мая 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania AutoExpert.md recrutează Specialist Resurse Umane.
Cerințe față de candidat:
- Diplomă de bacalaureat și studii superioare;
- Cunoașterea fluentă a limbilor: română, engleză și rusă;
- Experienţă de muncă - 5 ani;
- Cunoașterea legislației muncii;
- Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa , inovare, negociere;
- Abordare profesionistă;
- Abilități de comunicare și spirit de echipă, orientare client, atitudine pozitivă, rezistență la stres, disponibilitate program de lucru neregulat;
- Fără înscrisuri în cazierul judiciar;
- Cunoașterea bună a PC (Microsoft Office, Outlook, etc.).
Responsabilități:
- Planificarea și organizare activităților departamentului ”Resurse Umane”;
- Asigurarea interpretării corecte și aplicarea politicilor de personal ale companiei conform normelor legale și prevederilor CM,
- Administrarea procesului de recrutare și completarea documentelor aferente procesului de recrutare;
- Organizarea și funcționarea sistemului de gestionare a dosarelor de personal din cadrul companiei;
- Întocmirea și evidența actelor în cadrul departamentului Resurse Umane (cereri, ordine, instrucțiuni, fișe de post etc.);
- Monitorizarea absențelor (concedii anuale, concedii de maternitate, de ingrijire a copilului, tabele de pontaj etc.);
- Coordonerea activității de reactualizare a fișelor de post,
- Monitorizarea și aplicarea prevederile legale în domeniul relațiilor de muncă;
- Actualizarea informațiilor în sistemul intern de HR,
- Gestionarea documentației de deplasare a personalului.
- Gestionarea evidenței polițelor medicale la CNAM.
Dacă crezi că poți face parte din echipa AutoExpert, expediază CV-ul în limba engleză/română la adresa de email: office@autoexpert.md, cu mențiunea pentru poziția - HR Specialist.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor
Cerințe față de candidat:
- Diplomă de bacalaureat și studii superioare;
- Cunoașterea fluentă a limbilor: română, engleză și rusă;
- Experienţă de muncă - 5 ani;
- Cunoașterea legislației muncii;
- Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa , inovare, negociere;
- Abordare profesionistă;
- Abilități de comunicare și spirit de echipă, orientare client, atitudine pozitivă, rezistență la stres, disponibilitate program de lucru neregulat;
- Fără înscrisuri în cazierul judiciar;
- Cunoașterea bună a PC (Microsoft Office, Outlook, etc.).
Responsabilități:
- Planificarea și organizare activităților departamentului ”Resurse Umane”;
- Asigurarea interpretării corecte și aplicarea politicilor de personal ale companiei conform normelor legale și prevederilor CM,
- Administrarea procesului de recrutare și completarea documentelor aferente procesului de recrutare;
- Organizarea și funcționarea sistemului de gestionare a dosarelor de personal din cadrul companiei;
- Întocmirea și evidența actelor în cadrul departamentului Resurse Umane (cereri, ordine, instrucțiuni, fișe de post etc.);
- Monitorizarea absențelor (concedii anuale, concedii de maternitate, de ingrijire a copilului, tabele de pontaj etc.);
- Coordonerea activității de reactualizare a fișelor de post,
- Monitorizarea și aplicarea prevederile legale în domeniul relațiilor de muncă;
- Actualizarea informațiilor în sistemul intern de HR,
- Gestionarea documentației de deplasare a personalului.
- Gestionarea evidenței polițelor medicale la CNAM.
Dacă crezi că poți face parte din echipa AutoExpert, expediază CV-ul în limba engleză/română la adresa de email: office@autoexpert.md, cu mențiunea pentru poziția - HR Specialist.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor
Телефон:
Контактное лицо:
Eugen
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳