Assistant general manager at itaxi
iTaxi
№7056843, 2 октября 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania iTaxi este în căutarea Asistentului/Asistentei al Managerei General. Obiectivele de bază a funcției sunt: oferirea suportului în activitățile managerului și în procesul de administrare a afacerii.
Responsabilități:
• Preluarea și transmiterea corespondenței din partea diferitelor entități (parteneri, clienți, angajați) și redactarea corespondenței către aceștia;
• Elaborarea programului de întâlniri ale Managerei Generale, stabilirea întâlnirilor și redactarea documentelor pentru o bună desfășurare a întâlnirilor;
• Asigurarea condițiilor optime pentru desfășurarea activităților în locația respectivă;
• Rezolvarea în timp a problemelor administrative neprevăzute;
• Administrarea documentației companiei;
• Comunicarea managerei direct, problemele apărute ce depășesc nivelul decizional;
• Efectuarea traducerilor a documentelor uzuale, atunci când este necesar;
• Asigurarea unei bune activități a angajațiilor în oficiu;
Experiență necesară:
• Cunoștințe MS Office, MS Excel la nivel avansat;
• Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
• Studii superioare.
Profil:
• Abilități de comunicare la nivel ridicat, atât scris cât și verbal;
• Capacitate de organizare a activităților și ordonare a locului de muncă;
• Abilitatea de a lucra în termeni restrânși;
• Orientare către eficiență, inițiativă;
• Abilități de relaționare inter-umane;
• Experiența În domeniu similar va constitui un avantaj;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa: elena@itaxi.md
Responsabilități:
• Preluarea și transmiterea corespondenței din partea diferitelor entități (parteneri, clienți, angajați) și redactarea corespondenței către aceștia;
• Elaborarea programului de întâlniri ale Managerei Generale, stabilirea întâlnirilor și redactarea documentelor pentru o bună desfășurare a întâlnirilor;
• Asigurarea condițiilor optime pentru desfășurarea activităților în locația respectivă;
• Rezolvarea în timp a problemelor administrative neprevăzute;
• Administrarea documentației companiei;
• Comunicarea managerei direct, problemele apărute ce depășesc nivelul decizional;
• Efectuarea traducerilor a documentelor uzuale, atunci când este necesar;
• Asigurarea unei bune activități a angajațiilor în oficiu;
Experiență necesară:
• Cunoștințe MS Office, MS Excel la nivel avansat;
• Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
• Studii superioare.
Profil:
• Abilități de comunicare la nivel ridicat, atât scris cât și verbal;
• Capacitate de organizare a activităților și ordonare a locului de muncă;
• Abilitatea de a lucra în termeni restrânși;
• Orientare către eficiență, inițiativă;
• Abilități de relaționare inter-umane;
• Experiența În domeniu similar va constitui un avantaj;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa: elena@itaxi.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳