Asistent manager
Tatcom Invest SRL
№8598121, 24 октября 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
De la 2 pina la 5 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Descrierea jobului
Asista Managerul General în probleme de comunicare internă și externă, în probleme administrative;
Coordonează fluxul de corespondență și comunicările din companie;
Asigura suportul organizațional necesar și circuitul informației din departamentul de care se ocupa;
Răspunde de activitățile organizatorice privind deplasările oficiale organizate în afara companiei;
Tehnoredactează și traduce diferite materiale;
Ține legătura permanentă cu furnizorii companiei și poate pleca pe teren pentru a se asigura de calitatea produselor furnizate;
Alte activități specifice departamentului administrativ.
Candidatul ideal
Studii medii / superioare finalizate;
Experiența anterioara relevanta pe o poziție similara;
Atitudine pozitiva, cu spirit de inițiativa si cu simt al responsabilității crescut, prezenta plăcută;
Perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace;
Excelente abilitați de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dicție buna;
Loialitate si confidențialitate;
Atenție la detalii, acuratețe si capacitate sporita de organizare a activității si de multi-tasking rezistenta la stres;
Cunoscătoare în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), navigare Internet;
Cunoaște limba română, rusă și engleză - nivel mediu;
Disponibilitate deplasări în țară
Carnet de conducere cat B si minim un an experiența în condus.
Oferim:
Remunerare competitivă;
Posibilitate de creștere profesională și avansare în carieră;
Training-uri permanente și calificări profesionale, din contul companiei.
Dacă ești o persoană pozitivă cu dorința de a munci, așteptăm CV-ul tău, cu menționarea poziției pentru care se candidează, la adresa electronică: sales.tatcom@gmail.com
Asista Managerul General în probleme de comunicare internă și externă, în probleme administrative;
Coordonează fluxul de corespondență și comunicările din companie;
Asigura suportul organizațional necesar și circuitul informației din departamentul de care se ocupa;
Răspunde de activitățile organizatorice privind deplasările oficiale organizate în afara companiei;
Tehnoredactează și traduce diferite materiale;
Ține legătura permanentă cu furnizorii companiei și poate pleca pe teren pentru a se asigura de calitatea produselor furnizate;
Alte activități specifice departamentului administrativ.
Candidatul ideal
Studii medii / superioare finalizate;
Experiența anterioara relevanta pe o poziție similara;
Atitudine pozitiva, cu spirit de inițiativa si cu simt al responsabilității crescut, prezenta plăcută;
Perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace;
Excelente abilitați de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dicție buna;
Loialitate si confidențialitate;
Atenție la detalii, acuratețe si capacitate sporita de organizare a activității si de multi-tasking rezistenta la stres;
Cunoscătoare în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), navigare Internet;
Cunoaște limba română, rusă și engleză - nivel mediu;
Disponibilitate deplasări în țară
Carnet de conducere cat B si minim un an experiența în condus.
Oferim:
Remunerare competitivă;
Posibilitate de creștere profesională și avansare în carieră;
Training-uri permanente și calificări profesionale, din contul companiei.
Dacă ești o persoană pozitivă cu dorința de a munci, așteptăm CV-ul tău, cu menționarea poziției pentru care se candidează, la adresa electronică: sales.tatcom@gmail.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳