Asistent Administrativ cu Limba Franceză
VEO Worldwide Services
7 апреля 2025
Кишинев, Центр
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză.
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date;
Managementul calității, contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului;
Comunicare eficientă în cadrul echipei dar și cu clientul;
Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor si informațiilor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B2);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă de ziua ta de naștere;
Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din motorul care menține activitățile noastre administrative într-o mișcare constantă și eficientă!
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date;
Managementul calității, contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului;
Comunicare eficientă în cadrul echipei dar și cu clientul;
Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor si informațiilor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B2);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă de ziua ta de naștere;
Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din motorul care menține activitățile noastre administrative într-o mișcare constantă și eficientă!
Кишинев, Центр
bd. Grigore Vieru 18
bd. Grigore Vieru 18
Дата актуализации:
7 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено