Administrator baze de date Oracle ID:ORADBA
Unisim Soft
28 апреля 2025
Кишинев
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Cod funcție: CV-ORADBA – Administrator Sisteme & Baze de Date Oracle
Ești pasionat de infrastructura IT, baze de date și administrare de sisteme?
Hai în echipa noastră și lucrează cu tehnologie de vârf într-un mediu prietenos și profesionist!
Responsabilități:
Instalarea, configurarea și mentenanța sistemelor Linux (CentOS)/Windows;
Instalarea, configurarea și suportul produselor Oracle;
Instalarea și suportul produselor companiei;
Configurarea soluțiilor de backup;
Monitorizarea hardware-ului și a aplicațiilor software;
Restaurarea sistemelor în caz de defecțiuni;
Suport pentru infrastructura tehnică a companiei;
Asistență tehnică pentru colegi și clienți;
Automatizarea și documentarea proceselor tehnice.
Cerințe generale:
Cunoștințe solide Linux (CentOS, Debian);
Experiență cu orice SGBD (Oracle, MSSQL, DB2, MySQL, PostgreSQL etc.);
Cunoștințe despre virtualizare (KVM, VirtualBox, VMWare, Xen);
Cunoștințe web servere (Apache, IIS);
Experiență cu sisteme de monitorizare (Nagios, Zabbix, Icinga);
Experiență cu servere de e-mail (MS Exchange, Postfix), soluții anti-spam;
Înțelegerea arhitecturii TCP/IP și a componentelor hardware PC;
Interes pentru dezvoltarea competențelor în Oracle;
Dorință de învățare și de împărtășire a cunoștințelor.
Constituie un avantaj:
Experiență ca administrator Oracle DB;
Experiență în administrarea Windows (server & client);
Experiență cu echipamente de rețea (Mikrotik, Cisco), configurare VPN, WiFi;
Experiență cu echipamente de retail (scannere, cântare, POS, terminale de colectare date);
Cunoștințe de programare (scripturi, limbaje generale), SQL;
Abilitatea de a redacta documentație tehnică;
Cunoștințe tehnice de limba engleză.
Ce oferim:
Salariu atractiv, stabilit în funcție de interviu și testare, cu creștere în funcție de evoluție profesională;
Posibilitatea de a lucra direct cu Oracle – una dintre cele mai performante SGBD din lume;
Instruire din partea colegilor cu experiență;
Mediu de lucru prietenos, echipă tânără;
Proiecte interesante cu clienți importanți;
Decontarea cheltuielilor pentru activități sportive;
Pachet social complet.
ATENŢIE! Preferinţa este acordată candidatilor care sunt cel mai bine familiarizati cu site-ul nostru, www.UNA.md înteleg cu ce ne ocupăm, au comparat interesele cu posibilitătile, deasemenea își pot formula aspiratiile și ce vor să realizeze în cadrul companiei noastre.
Dacă aveti un sistem nervos puternic, reactie rapidă și echilibru corect într-un înalt simţ de responsabilitate şi umor sănătos completati ancheta și trimiteti-o pe adresa hr@unisim-soft.com (cu indicarea codului vacant în cîmpul subiectului).
Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu în timp de 10 zile după primirea anchetei completate.
Ești pasionat de infrastructura IT, baze de date și administrare de sisteme?
Hai în echipa noastră și lucrează cu tehnologie de vârf într-un mediu prietenos și profesionist!
Responsabilități:
Instalarea, configurarea și mentenanța sistemelor Linux (CentOS)/Windows;
Instalarea, configurarea și suportul produselor Oracle;
Instalarea și suportul produselor companiei;
Configurarea soluțiilor de backup;
Monitorizarea hardware-ului și a aplicațiilor software;
Restaurarea sistemelor în caz de defecțiuni;
Suport pentru infrastructura tehnică a companiei;
Asistență tehnică pentru colegi și clienți;
Automatizarea și documentarea proceselor tehnice.
Cerințe generale:
Cunoștințe solide Linux (CentOS, Debian);
Experiență cu orice SGBD (Oracle, MSSQL, DB2, MySQL, PostgreSQL etc.);
Cunoștințe despre virtualizare (KVM, VirtualBox, VMWare, Xen);
Cunoștințe web servere (Apache, IIS);
Experiență cu sisteme de monitorizare (Nagios, Zabbix, Icinga);
Experiență cu servere de e-mail (MS Exchange, Postfix), soluții anti-spam;
Înțelegerea arhitecturii TCP/IP și a componentelor hardware PC;
Interes pentru dezvoltarea competențelor în Oracle;
Dorință de învățare și de împărtășire a cunoștințelor.
Constituie un avantaj:
Experiență ca administrator Oracle DB;
Experiență în administrarea Windows (server & client);
Experiență cu echipamente de rețea (Mikrotik, Cisco), configurare VPN, WiFi;
Experiență cu echipamente de retail (scannere, cântare, POS, terminale de colectare date);
Cunoștințe de programare (scripturi, limbaje generale), SQL;
Abilitatea de a redacta documentație tehnică;
Cunoștințe tehnice de limba engleză.
Ce oferim:
Salariu atractiv, stabilit în funcție de interviu și testare, cu creștere în funcție de evoluție profesională;
Posibilitatea de a lucra direct cu Oracle – una dintre cele mai performante SGBD din lume;
Instruire din partea colegilor cu experiență;
Mediu de lucru prietenos, echipă tânără;
Proiecte interesante cu clienți importanți;
Decontarea cheltuielilor pentru activități sportive;
Pachet social complet.
ATENŢIE! Preferinţa este acordată candidatilor care sunt cel mai bine familiarizati cu site-ul nostru, www.UNA.md înteleg cu ce ne ocupăm, au comparat interesele cu posibilitătile, deasemenea își pot formula aspiratiile și ce vor să realizeze în cadrul companiei noastre.
Dacă aveti un sistem nervos puternic, reactie rapidă și echilibru corect într-un înalt simţ de responsabilitate şi umor sănătos completati ancheta și trimiteti-o pe adresa hr@unisim-soft.com (cu indicarea codului vacant în cîmpul subiectului).
Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu în timp de 10 zile după primirea anchetei completate.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
28 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено