Chief Marketing Officer (CMO)

age 32 ani

Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Responsabil și open-minded, cu 6 ani de experiență în verticala B2B SaaS. Orientat spre rezultate, colaborativ și cu o gândire progresistă. Sunt dispus și capabil să pun în valoare flexibilitatea mea pentru atingerea obiectivelor. Am lucrat atât în medii cu mai multă autonomie cât și în medii sub presiune.

TOP Competențe

Marketing pentru Afaceri 6 ani
Analiza de Marketing 6 ani
Analiza Datelor 6 ani
Software-ul ca Serviciu 6 ani
Email Management 6 ani
Generarea de Conductori 6 ani

Experiența profesională

Noiembrie 2019 - Ianuarie 2025
5 ani 3 luni

Chief Marketing Officer (CMO)

TechBehemoths.com

Chișinău

Managementul Echipei Leadership Studii de Piață Gestionarea Conținutului Marketing prin Conținut Email Management Strategie Media Strategii de Marketing Marketingul Motoarelor de Căutare Optimizarea Motoarelor de Căutare Ahrefs Site Explorer Semrush Looker Analytics Google Analytics Data Reporting

- Analiză de piață, concurență și analiză predictivă, raportare și soluții pentru domenii principale precum trafic, notorietatea brandului, backlinks, generarea de lead-uri, autoritatea domeniului, estimarea acoperirii și alți indicatori relevanți.
- Marketing de conținut & Copywriting - peste 300 de articole, printre care: interviuri tech, cercetare de piață, sondaje de opinie ale utilizatorilor, cercetări financiare, articole tech și analize comparative.
- Realizarea a peste 50 de campanii de email de dimensiuni medii și mari (500-125.000+ destinatari) pentru diverse scopuri de marketing (creșterea notorietății, acțiuni targetate, fidelizare, strategii de link-building, vânzări).
- Gestionarea unei echipe de marketing de 3 persoane, from zero to hero. (Am predat, explicat, educat, condus și dezvoltat echipa care avea la inceput la baza doar cunoștințe de limba engleză conversațională)
- Dezvoltarea și implementarea a peste 20 de tactici de marketing digital aliniate cu obiectivele și strategiile actuale ale companiei.
- Coordonarea activității departamentului de marketing asigurând o cooperare eficientă cu alte departamente (design, management de produs, dezvoltatori web).
- Proiectarea și implementarea de planuri de reacție rapidă pentru a răspunde actualizărilor SEO care au influențat indicatorii cheie ai site-ului.
- Stabilirea, menținerea și dezvoltarea relațiilor B2B cu sute de companii IT la nivel global.
- Marketing pentru evenimente digitale - dezvoltare și implementare - TechBehemoths 2024 Awards.

Decembrie 2018 - Ianuarie 2025
6 ani 2 luni

Head of Marketing

Mobiteam GmbH

Chișinău

Analiza Datelor Analiza de Marketing Studii de Piață Marketing pentru Afaceri Email Management Software-ul ca Serviciu Identifying Leads Generarea de Conductori

- Content marketing and content management (redactare și distribuirea articolelor conform standardelor SEO, adaptate la strategia de continut a companiei).
- Campanii de Email Marketing (adresate atât clienților potențiali, cât și partenerilor, care au contribuit la creșterea afacerii în stadiile incipiente).
- Marketing pe rețelele de socializare (Facebook/LinkedIn/Twitter - postări regulate derivate din serviciile companiei și conținutul publicat).
- Campanii de creștere a notorietății brandului implementate pe piața DACH.
- Relații cu presa & mass-media axate pe contactarea și distribuirea imaginii companiei prin intermediul a mai multor strategiilor de consolidare a prezenței pe piață.
- Analiza concurenței/Analiza pieței folosind instrumente precum brand24, SEMRush, Ahrefs, Clutch.co, DesignRush și altele.
- Analiză de date & analiză predictivă și luarea deciziilor care includ rapoarte detaliate în Google Analytics UA/4, Google Looker Studio, Analiza decompunerii clasice, sezonalitate, medii mobile și altele.
- SEO - analiză și implementarea strategiilor prin Google Search Console, Google Search Status Dashboard, ScreamingFrog și alte instrumente relevante.
- Generare de lead-uri B2B (de la stabilirea unei prezențe online până la obținerea de lead-uri prin negocieri).

Limbi

Română Nativ

Rusă Mediu

Engleză Fluent

Domeniul dorit

Marketing / Publicitate / PR

Studii: Superioare

Absolvit în: 2015

ULIM

Facultatea: Relatii Internationale

Specialitatea: Relatii Internationale

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2021

Fundamentals of Digital Marketing

Organizator: Google Digital Garage

Absolvit în: 2022

Digital Marketing Foundations

Organizator: LinkedIn

Absolvit în: 2022

Advanced Google Analytics

Organizator: Google

Absolvit în: 2021

SEO Foundations

Organizator: SEMRush

Preferințe pentru job

Locul de muncă

În locația angajatorului

Hibrid (Oficiu/Acasă)

Remote

Programul de muncă

Full-time

Flexibil

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".