NP
Specialist resurse umane

age 34 ani

Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Specialist dedicat în domeniul resurselor umane, inclusiv administrare de personal, formare și dezvoltare, precum și gestionarea beneficiilor și a relațiilor de muncă. Abilități solide în comunicare și rezolvarea problemelor, cu o atenție deosebită la detalii și respectarea politicilor și procedurilor de personal. Sunt motivată să sprijin echipa în atingerea obiectivelor strategice, oferind un suport de calitate și soluționând provocările cu profesionalism și eficiență.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Gestionarea resurselor umane 10 ani
Adaptabilitate 9 ani
Lucru în echipă 9 ani
Recrutare 8 ani
Time management 7 ani
Rezistență la stres 7 ani

Experiența profesională

Iunie 2017 - Prezent
7 ani 11 luni

Specialist principal

Serviciul de Stat

Chișinău

Adaptabilitate Rezistență la stres Lucru în echipă Time management Gestionarea resurselor umane Recrutare

- elaborarea proiectelor de acte administrative cu privire la angajarea personalului, modificarea, suspendarea, încetarea raporturilor de muncă, avansarea în grad de salarizare, conferirea gradului de calificare;
- asigurarea desfășurării concursurilor privind ocuparea funcțiilor vacante;
evidența și acordarea tuturor categoriilor de concedii angajaților;
- asigurarea întocmirii și ținerii evidenței dosarelor personale angajaților;
- întocmirea tabelului de pontaj lunar;
implementarea procedurii de evaluare a performanțelor profesionale ale angajaților;
- completarea “Registrului electronic al subiecților declarării averii și a intereselor personale”.

Decembrie 2016 - Iunie 2017
7 luni

Șef secție

Casa Națională de Asigurări Sociale

Chișinău

Abilități de conducere Luarea deciziilor Abilități analitice Rezolvarea conflictelor Gestionarea resurselor umane Recrutare

- implementarea procedurilor de motivare financiară şi nonfinanciară a angajaților;
- elaborarea regulamentelor interne de motivare a angajaților;
- completarea sistemului informaţional HRMIS;
- întocmirea rapoartelor statistice prezentate Biroului Național de Statistică;
- oferirea consultanței și suportului necesar angajaților privind procedurile de personal.

Februarie 2014 - Noiembrie 2016
2 ani 10 luni

Specialist principal

Casa Națională de Asigurări Sociale

Chișinău

Gestionarea resurselor umane Recrutare și selecție

- gestionarea procedurilor de personal, inclusiv recrutare, contracte și încetarea relațiilor de muncă;
- calcularea și procesarea concediilor medicale conform legislației;
- completarea și actualizarea tabelelor de pontaj, monitorizând prezențele și absențele;
- activarea și dezactivarea polițelor de asigurare medicală pentru angajați;
- actualizarea și menținerea sistemului informațional HRMIS cu date privind personalul.

Septembrie 2012 - Februarie 2014
1 an 6 luni

Consultant

Casa Națională de Asigurări Sociale

Chișinău

Atentie la detalii Adaptabilitate Lucru în echipă Capacitatea de analiză

- planificarea prestațiilor de asigurări sociale;
- efectuarea calculelor economico-financiare, realizarea - calculelor pentru bugetare, costuri și prognoze financiare;
- aprobarea devizului de cheltuieli și evidența veniturilor: validarea cheltuielilor și monitorizarea veniturilor pentru controlul bugetului;
- elaborarea planurilor de finanțare: crearea planurilor financiare pentru a asigura resursele necesare proiectelor.

Competențe

Comunicare Empatie Rezolvarea conflictelor Ascultare Negociere Soluționarea problemelor Adaptabilitate Managementul timpului Atenție la detalii Conduită etică

Limbi

Română Nativ

Rusă Comunicare

Engleză Elementar

Franceză Mediu

Domeniul dorit

Resurse Umane

Studii: Superioare

Absolvit în: 2015

Universitatea de Stat din Moldova

Facultatea: Jurnalism și științe ale comunicării

Specialitatea: RELAȚII PUBLICE ȘI PUBLICITATE

Absolvit în: 2012

Universitatea de Stat din Moldova

Facultatea: științe economice

Specialitatea: business și administrarea afacerii

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2024

Certificat Microsoft Excel (nivel mediu)”

Absolvit în: 2020

Certificat de dezvoltare profesională “Recrutarea și selectarea personalului”

Absolvit în: 2017

Certificat de dezvoltare profesională “Dezvoltarea abilităților manageriale”

Absolvit în: 2014

Certificat de dezvoltare profesională “Managementul resurselor umane”

Absolvit în: 2014

Certificat de dezvoltare profesională “Formare de formatori în domeniul instruirii personalului”

Absolvit în: 2013

Certificat de dezvoltare profesională “Elaborarea politicilor publice”

Preferințe pentru job

Locul de muncă

În locația angajatorului

Hibrid (Oficiu/Acasă)

Programul de muncă

Full-time

Part-time

Flexibil

Permis de conducere

Categoria: B

Cu automobil personal

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".