Specialist/specialistă licitatii - achizitii publice
ENERGY JUST VS SRL
№14440619, 13 august 2024
Oraș:
Hîncești
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 10 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Compania ENERGY JUST VS SRL , specializată in domeniu energetic si construcția centralelor fotovoltaice angajează Operator licitatii -achizitii publice, devizier.
Responsabilitățile specifice :
- Gestioneaza procesele de achizitii publice conform legislatiei in vigoare si a regulilor Sistemul Electronic de ︈Achizitii Publice (SEAP)
- elaborarea documentațiilor de achiziție publică si COP (devize de cheltuieli , caiet de sarcini, formulare, DUAE, model de contract);
- evaluarea ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție derulate, întocmirea documentelor aferente procesului de evaluare și a dosarului procedurii;
- întocmirea contractelor cu Beneficiarii de la care urmează să se achiziționeze;
monitorizarea pietii pentru identificarea oportunitatilor si a celor mai bune oferte.
Cerințe:
- Experienta profesionala relevanta (intocmire de documentatii de achizitie si derulare proceduri de achizitie servicii, lucrari din domeniul Constructiilor ,Electotehnică. )
- experiență specifică în elaborarea si evaluarea documentațiilor aferente acordurilor cadru;
- studii superioare sau colegiul tehnic;
- cunoștințe operare PC (MS Office, Winsmeta, WinDoc, etc.);
Responsabilitățile specifice :
- Gestioneaza procesele de achizitii publice conform legislatiei in vigoare si a regulilor Sistemul Electronic de ︈Achizitii Publice (SEAP)
- elaborarea documentațiilor de achiziție publică si COP (devize de cheltuieli , caiet de sarcini, formulare, DUAE, model de contract);
- evaluarea ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziție derulate, întocmirea documentelor aferente procesului de evaluare și a dosarului procedurii;
- întocmirea contractelor cu Beneficiarii de la care urmează să se achiziționeze;
monitorizarea pietii pentru identificarea oportunitatilor si a celor mai bune oferte.
Cerințe:
- Experienta profesionala relevanta (intocmire de documentatii de achizitie si derulare proceduri de achizitie servicii, lucrari din domeniul Constructiilor ,Electotehnică. )
- experiență specifică în elaborarea si evaluarea documentațiilor aferente acordurilor cadru;
- studii superioare sau colegiul tehnic;
- cunoștințe operare PC (MS Office, Winsmeta, WinDoc, etc.);
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳