Specialist procesare acte
Documente.md
№14797824, 5 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
10 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
DOCUMENTE.MD este o companie juridica, care de 17 ani ajută oamenii să își realizeze potențialul și să își deschidă noi oportunități în viață, obținând cetățenia românească si moldoveneasca.
Am început să creștem dinamic din 2018, când ne-am propus promovarea Brandului și am implementat noi instrumente de vânzări și marketing. Am început cu doar 3 persoane în echipă, acum avem peste 50 de angajați și continuăm să creștem.
De-a lungul anilor, clienții noștri au devenit peste 100 000 de persoane, iar aprecierea lor este de 4,8 puncte din 5 pe rețelele de socializare.
Ne-am stabilit un obiectiv ambițios pentru acest an - să creștem de 4 ori!
Scopul nostru ne motivează acum să găsim un expert "COOL" pentru rezultate explozive!
Cerințe față de candidat:
Cunoștințe și experiență într-o activitate legată de procesarea actelor;
Persoană atentă și pedantă la detalii;
Dorință permanentă de dezvoltare și perfecționare continuă;
Responsabilitate, atenție, acuratețe;
Bune capacități de analiză, evidență și procesare de acte.
Responsabilitățile postului:
Completarea cererilor parvenite de la clienți;
Verificarea corectitudinii întocmirii dosarelor în proces;
Examinarea actelor;
Comunicarea și transmiterea informației necesare clienților.
Noi, compania îți oferim:
Experiență de muncă într-o companie cu tradiții și valori;
Investiție în dezvoltarea profesională de specialitate;
Posibilitate de avansare în carieră;
Remunerare: Salariu fix + bonusuri de performanţă;
Oficiu modern situat în centrul Chișinăului (str. Ismail 98/4);
Instruire permanentă și traininguri de perfecționare.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus și dorești să fii parte a unui colectiv de oameni profesioniști, expediază un CV însoțit de o poză, la adresa electronică menționată: hr@documente.md, iar noi cu mare drag vom stabili o întîlnire pentru a te cunoaște! E-mail: hr@documente.md
Am început să creștem dinamic din 2018, când ne-am propus promovarea Brandului și am implementat noi instrumente de vânzări și marketing. Am început cu doar 3 persoane în echipă, acum avem peste 50 de angajați și continuăm să creștem.
De-a lungul anilor, clienții noștri au devenit peste 100 000 de persoane, iar aprecierea lor este de 4,8 puncte din 5 pe rețelele de socializare.
Ne-am stabilit un obiectiv ambițios pentru acest an - să creștem de 4 ori!
Scopul nostru ne motivează acum să găsim un expert "COOL" pentru rezultate explozive!
Cerințe față de candidat:
Cunoștințe și experiență într-o activitate legată de procesarea actelor;
Persoană atentă și pedantă la detalii;
Dorință permanentă de dezvoltare și perfecționare continuă;
Responsabilitate, atenție, acuratețe;
Bune capacități de analiză, evidență și procesare de acte.
Responsabilitățile postului:
Completarea cererilor parvenite de la clienți;
Verificarea corectitudinii întocmirii dosarelor în proces;
Examinarea actelor;
Comunicarea și transmiterea informației necesare clienților.
Noi, compania îți oferim:
Experiență de muncă într-o companie cu tradiții și valori;
Investiție în dezvoltarea profesională de specialitate;
Posibilitate de avansare în carieră;
Remunerare: Salariu fix + bonusuri de performanţă;
Oficiu modern situat în centrul Chișinăului (str. Ismail 98/4);
Instruire permanentă și traininguri de perfecționare.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus și dorești să fii parte a unui colectiv de oameni profesioniști, expediază un CV însoțit de o poză, la adresa electronică menționată: hr@documente.md, iar noi cu mare drag vom stabili o întîlnire pentru a te cunoaște! E-mail: hr@documente.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳