Секретарь/secretara/ assistant

NGN CONSULTING №7104640, 2 octombrie 2018
Oraș: Chișinău
Studii: Medii-speciale
Experiența de munca: Se accepta fără experientă
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Munca la distanta / Freelance
Cerinţe:
• studii în filologie, lingvistică sau traduceri;
• fără experienţa de muncă;
• cunoaşterea Limbii Engleză, Romînă şi Rusă. Abilitatea de a traduce termeni și texte tehnice este un avantaj;
• cunoștințe bune în domeniul ținerii lucrărilor de secretariat, corespondenței în afaceri;
• cunoștințe avansate de operare PC;
• cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, capacitate de a gestiona informații, posibilitatea de a efectua deplasări peste hotare pentru participare la expoziţii de marketing şi traninguri .
Responsabilităţi şi atribuţii:
• asigurarea suportului organizațional și informațional al activității managerului de vânzări;
• pregătirea, traducerea și controlul circulaţiei documentelor şi contractelor, inclusiv în poşta electronică;
• realizarea corespondenței de afaceri; întocmirea registrelor de corespondenţă;
• traducerea corespondenţei, actelor și a contractelor pentru necesităţile companiei.
Telefon:
+373 677 39 001
Persoana de contact:
Stefan
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide