Șef Secția (FRESH & Dry)
Linella
№14803779, 6 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cautăm o persoană ambițioasă cu capacități de lider, încrezută în puterile și cunoștințele sale care să gestioneze o echipa de profesioniști din retail. Te așteptăm să faci parte din echipa noastra!
Cerințe:
Studii superioare finisate (studii economice prezintă un avantaj);
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
Capacitatea de a forma, organiza și dezvolta echipa;
Capacitatea de negociere, comunicare, cooperare și dezvoltare parteneriate, rezistență la lucru sub presiune;
Abilități de relaționare și găsirea soluțiilor în situații neprevăzute;
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
Cunoașterea pieței locale de retail și competențe de autoinformare despre piețele internaționale.
Responsabilități:
Coordonează echipe de achiziții pentru diferite categorii de mărfuri;
Participă la evaluarea și selecția sortimentului, respectiv a furnizorilor;
Participă la negocieri cu partenerii cheie, alături de managerii de categorie;
Participă la elaborarea bugetului conform strategiei comerciale, pentru categoriile din subordine;
Este la curent cu tendințele pieții și evoluția concurenței;
Analizează rezultatele și propune soluții de optimizare a proceselor;
Analizează mereu tendințele pieții și este la curent cu evoluția concurenților.
Oferim:
Salariu + bonusuri;
Oficiu modern;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
Cerințe:
Studii superioare finisate (studii economice prezintă un avantaj);
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
Capacitatea de a forma, organiza și dezvolta echipa;
Capacitatea de negociere, comunicare, cooperare și dezvoltare parteneriate, rezistență la lucru sub presiune;
Abilități de relaționare și găsirea soluțiilor în situații neprevăzute;
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
Cunoașterea pieței locale de retail și competențe de autoinformare despre piețele internaționale.
Responsabilități:
Coordonează echipe de achiziții pentru diferite categorii de mărfuri;
Participă la evaluarea și selecția sortimentului, respectiv a furnizorilor;
Participă la negocieri cu partenerii cheie, alături de managerii de categorie;
Participă la elaborarea bugetului conform strategiei comerciale, pentru categoriile din subordine;
Este la curent cu tendințele pieții și evoluția concurenței;
Analizează rezultatele și propune soluții de optimizare a proceselor;
Analizează mereu tendințele pieții și este la curent cu evoluția concurenților.
Oferim:
Salariu + bonusuri;
Oficiu modern;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳