Secretara / asistent manager
Local Point SRL
№10341162, 1 iulie 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pina la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Candidatul ideal
• Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
• Experienta de minim 3 ani pe un post similar.
• Limba romana, rusa si engleza (scris si vorbit, nivel avansat)
• Cunoasterea pachetului Ms Office;
• Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
• Responsabilitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial;
• Capacitatea de a lucra sub stres;
• Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
• Capacitate de organizare a prioritatilor;
• Persoana dinamica, comunicativa, organizata, sociabila.
• Disponibilitatea de a calatori atat in Republica Moldova cat si in alte tari( Rusia, UK, USA, Romania, Iatlia )
Descrierea jobului
• Asistarea Managerului in activitatea sa zilnica;
• Activitati de protocol atunci cand este cazul;
• Participa la intalniri impreuna cu Directorul General;
• Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
• Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
• Traducerea si redactarea de documente;
• Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
• Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si a situatiilor solicitate;
• Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
• Se asigura de comunicarea eficienta cu furnizorii si colaboratorii companiei
• Se ocupa de implementarea schimbarilor ce apar in cadrul companiei(Registrul Comertului)
• Emite documente oficiale in numele companiei
• Se ocupa de prelungirea contractelor de colaborare atunci cand este cazul
• Se ocupa cu plasarea comenzilor necesare bunei functionari a companiei
• Asigura planificarea si organizarea calendarului
• Mentine documentele organizate
• Cauta, traduce si compara oferte solicitate de catre Manager
• Efectueaza plati in numele companiei
• Emite rapoarte financiare
Beneficii:
• Stabilitate intr-un job ce confera multe abilitati pentru dezvoltare si cariera;
• Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, mare si dinamica;
• Teambuilding-uri.
• Salariu competitiv;
• Bonusuri si cadouri;
Va rugam aplicati numai daca indeplicniti conditiile specificate in anunt.
• Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
• Experienta de minim 3 ani pe un post similar.
• Limba romana, rusa si engleza (scris si vorbit, nivel avansat)
• Cunoasterea pachetului Ms Office;
• Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
• Responsabilitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial;
• Capacitatea de a lucra sub stres;
• Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
• Capacitate de organizare a prioritatilor;
• Persoana dinamica, comunicativa, organizata, sociabila.
• Disponibilitatea de a calatori atat in Republica Moldova cat si in alte tari( Rusia, UK, USA, Romania, Iatlia )
Descrierea jobului
• Asistarea Managerului in activitatea sa zilnica;
• Activitati de protocol atunci cand este cazul;
• Participa la intalniri impreuna cu Directorul General;
• Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
• Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
• Traducerea si redactarea de documente;
• Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
• Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si a situatiilor solicitate;
• Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
• Se asigura de comunicarea eficienta cu furnizorii si colaboratorii companiei
• Se ocupa de implementarea schimbarilor ce apar in cadrul companiei(Registrul Comertului)
• Emite documente oficiale in numele companiei
• Se ocupa de prelungirea contractelor de colaborare atunci cand este cazul
• Se ocupa cu plasarea comenzilor necesare bunei functionari a companiei
• Asigura planificarea si organizarea calendarului
• Mentine documentele organizate
• Cauta, traduce si compara oferte solicitate de catre Manager
• Efectueaza plati in numele companiei
• Emite rapoarte financiare
Beneficii:
• Stabilitate intr-un job ce confera multe abilitati pentru dezvoltare si cariera;
• Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, mare si dinamica;
• Teambuilding-uri.
• Salariu competitiv;
• Bonusuri si cadouri;
Va rugam aplicati numai daca indeplicniti conditiile specificate in anunt.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳