Secretar
ÎMGFL-16
№10721857, 8 iunie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Secretar (Office Manager)
Cerințe față de candidați:
- cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
- abilități în domeniul corespondenței , capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
- bune cunoștințe de operare PC;
- cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (fax, copiator, scanner);
- conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate;
Responsabilități:
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, faxuri, colectarea datelor);
- controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
- organizarea circulației interne și externe a documentelor;
- asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
- expedierea faxurilor, corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
- întîmpinarea vizitatorilor
Condiții:
- angajare oficială în cîmpul muncii;
- salariu motivant;
- abonament de telefonie mobilă asigurat de angajator;
- program de lucru: luni-vineri.
Cerințe față de candidați:
- cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
- abilități în domeniul corespondenței , capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
- bune cunoștințe de operare PC;
- cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (fax, copiator, scanner);
- conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate;
Responsabilități:
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, faxuri, colectarea datelor);
- controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
- organizarea circulației interne și externe a documentelor;
- asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
- expedierea faxurilor, corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
- întîmpinarea vizitatorilor
Condiții:
- angajare oficială în cîmpul muncii;
- salariu motivant;
- abonament de telefonie mobilă asigurat de angajator;
- program de lucru: luni-vineri.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳