Secretar administrativ superior
DIRECŢIA GENERALĂ TRANSPORT PUBLIC ŞI CĂI DE COMUNICAŢIE
№8450808, 18 septembrie 2019
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilităţile principale:
Asigurarea procesului de audienta, de organizare a sedintelor de lucru la seful Directiei generale. Organizarea şedinţelor şi întîlnirilor de afaceri, întîmpinarea vizitatorilor.
Pregatirea, in conlucrare cu sefii de subdiviziuni a informatiilor in probleme ce tin de competenta Directiei generale.
Prelucrarea si organizarea procesului de circulatie a documentelor.
Elaborarea proceselor verbale a sedintelor de lucru. Monitorizarea modului de examinare a petitiilor.
-Preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare.
Asigurarea evidenţei şi predării la timp a documentelor către conducere şi executanţi.
Utilizarea echipamentelor de birou: fax, scanner, copiator.
Studii, competenţe, abilităţi:
- studii superioare;
- cunoașterea limbilor rusa, româna şi engleza;
- capacitate de a rezolva mai multe sarcini în acelaşi timp;
- cunoaşterea etichetei în afaceri;
- calități personale: atenție, responsabilitate, conştiinciozitate, punctualitate.
Calităţi personale:
- creativitate; comunicabilitate; spirit de iniţiativă; încredere în sine; capacitate sporită de muncă; orientare către rezultate.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronică:
ana.negruta@mail.ru
Asigurarea procesului de audienta, de organizare a sedintelor de lucru la seful Directiei generale. Organizarea şedinţelor şi întîlnirilor de afaceri, întîmpinarea vizitatorilor.
Pregatirea, in conlucrare cu sefii de subdiviziuni a informatiilor in probleme ce tin de competenta Directiei generale.
Prelucrarea si organizarea procesului de circulatie a documentelor.
Elaborarea proceselor verbale a sedintelor de lucru. Monitorizarea modului de examinare a petitiilor.
-Preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare.
Asigurarea evidenţei şi predării la timp a documentelor către conducere şi executanţi.
Utilizarea echipamentelor de birou: fax, scanner, copiator.
Studii, competenţe, abilităţi:
- studii superioare;
- cunoașterea limbilor rusa, româna şi engleza;
- capacitate de a rezolva mai multe sarcini în acelaşi timp;
- cunoaşterea etichetei în afaceri;
- calități personale: atenție, responsabilitate, conştiinciozitate, punctualitate.
Calităţi personale:
- creativitate; comunicabilitate; spirit de iniţiativă; încredere în sine; capacitate sporită de muncă; orientare către rezultate.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronică:
ana.negruta@mail.ru
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳