Secretar administrativ superior
DIRECŢIA GENERALĂ TRANSPORT PUBLIC ŞI CĂI DE COMUNICAŢIE
№8439030, 16 septembrie 2019
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilităţile principale:
Asigurarea procesului de audiență, de organizare a ședințelor de lucru la șeful Direcției generale. Organizarea şedinţelor şi întîlnirilor de afaceri, întîmpinarea vizitatorilor.
Pregătirea, în conlucrare cu șefii de subdiviziuni a informațiilor în probleme ce țin de competența Direcției generale.
Prelucrarea și organizarea procesului de circulație a documentelor.
Elaborarea proceselor verbale a sedințelor de lucru. Monitorizarea modului de examinare a petițiilor.
-Preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare.
Asigurarea evidenţei şi predării la timp a documentelor către conducere şi executanţi.
Utilizarea echipamentelor de birou: fax, scanner, copiator.
Studii, competenţe, abilităţi:
- studii superioare;
- cunoașterea limbilor rusa, româna şi engleza;
- capacitate de a rezolva mai multe sarcini în acelaşi timp;
- cunoaşterea etichetei în afaceri;
- calități personale: atenție, responsabilitate, conştiinciozitate, punctualitate.
Calităţi personale:
- creativitate; comunicabilitate; spirit de iniţiativă; încredere în sine; capacitate sporită de muncă; orientare către rezultate.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronică:
ana.negruta@mail.ru
Asigurarea procesului de audiență, de organizare a ședințelor de lucru la șeful Direcției generale. Organizarea şedinţelor şi întîlnirilor de afaceri, întîmpinarea vizitatorilor.
Pregătirea, în conlucrare cu șefii de subdiviziuni a informațiilor în probleme ce țin de competența Direcției generale.
Prelucrarea și organizarea procesului de circulație a documentelor.
Elaborarea proceselor verbale a sedințelor de lucru. Monitorizarea modului de examinare a petițiilor.
-Preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare.
Asigurarea evidenţei şi predării la timp a documentelor către conducere şi executanţi.
Utilizarea echipamentelor de birou: fax, scanner, copiator.
Studii, competenţe, abilităţi:
- studii superioare;
- cunoașterea limbilor rusa, româna şi engleza;
- capacitate de a rezolva mai multe sarcini în acelaşi timp;
- cunoaşterea etichetei în afaceri;
- calități personale: atenție, responsabilitate, conştiinciozitate, punctualitate.
Calităţi personale:
- creativitate; comunicabilitate; spirit de iniţiativă; încredere în sine; capacitate sporită de muncă; orientare către rezultate.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronică:
ana.negruta@mail.ru
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳