Parteneriate cu bloggeri, influenceri, ziare și reviste online

SEOlium №7015243, 31 octombrie 2018
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Compania SEOlium, startup din domeniul marketingului digital, este în căutarea unei persoane pentru postul de Manager Parteneriate cu bloggeri, influenceri, ziare și reviste online.
_________________________________________________________________________________________________________

Acest job presupune creșterea în carieră, de aceea se potrivește și proaspeților absolvenți.

Munca este preponderent de birou, la calculator, online și la telefon.

Responsabilități:
- identificarea potențialilor parteneri [de regulă bloggeri, influenceri, ziare sau reviste online din România]
- căutarea datelor de contact
- gestionarea partenerilor pe toată durata colaborării
- alte sarcini, după caz
_________________________________________________________________________________________________________

Cerințe:
- coerență în gândire și abilitatea de a convinge
- cunoașterea excelentă a limbii române
- nivel bun de cultură generală
- atenție la detalii
- perfecționism
- team player
_________________________________________________________________________________________________________

Avantaje: oficiu drăguț în centrul Chișinăului (Bodoni x Dosoftei), mediu de lucru productiv și distractiv, o echipă tânără și prietenoasă, acvariu, ceai, cafea etc.
_________________________________________________________________________________________________________

Rugăm persoanele interesate să trimită un mesaj "de intenție" în limba engleză la adresa hr@seolium.com, însoțit de CV.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide