Operator call-center in romana de la distanță
AlfaCall
№14117249, 13 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 600 Până la 1 200 USD
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
Remote
Dispuși să angajăm refugiați
AlfaCall - un centru de apeluri de outsourcing de nivel internațional în Europa. Misiunea noastră este de a oferi servicii eficiente și profesionale pentru clienți, ajutându-i să-și atingă obiectivele și nevoile.
Datorită extinderii și creșterii rapide a companiei, căutăm un Operator de Call Center.
Responsabilități:
- Prezentarea produsului;
- Vânzări active;
- Lucrul cu baza de clienți;
- Menținerea unui nivel ridicat de servicii și satisfacție a clienților.
Oferim:
- Program flexibil: ture de zi și seară, posibilitatea de a combina;
- Salariu: procent din vânzări + bonusuri. Salariul mediu al unui operator variază între 600$ și 1300$ fără limită superioară;
- Munca la distanță;
- Instruire profesională plătită de companie;
- Colectiv prietenos și motivant.
Cerințe pentru post:
- Experiență de lucru ca manager de vânzări sau operator de call center (avantaj), acceptăm și candidați fără experiență;
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului, internet stabil, cască cu microfon și un spațiu de lucru liniștit;
- Abilități excelente de comunicare fără defecte de vorbire evidente;
- Limba: română (fluent nivel conversațional).
Alăturați-vă echipei "AlfaCall" și dezvoltați-vă cariera împreună cu noi!
Pentru un răspuns rapid, vă rugăm să ne scrieți pe Telegram: @AnnaHRMD
Datorită extinderii și creșterii rapide a companiei, căutăm un Operator de Call Center.
Responsabilități:
- Prezentarea produsului;
- Vânzări active;
- Lucrul cu baza de clienți;
- Menținerea unui nivel ridicat de servicii și satisfacție a clienților.
Oferim:
- Program flexibil: ture de zi și seară, posibilitatea de a combina;
- Salariu: procent din vânzări + bonusuri. Salariul mediu al unui operator variază între 600$ și 1300$ fără limită superioară;
- Munca la distanță;
- Instruire profesională plătită de companie;
- Colectiv prietenos și motivant.
Cerințe pentru post:
- Experiență de lucru ca manager de vânzări sau operator de call center (avantaj), acceptăm și candidați fără experiență;
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului, internet stabil, cască cu microfon și un spațiu de lucru liniștit;
- Abilități excelente de comunicare fără defecte de vorbire evidente;
- Limba: română (fluent nivel conversațional).
Alăturați-vă echipei "AlfaCall" și dezvoltați-vă cariera împreună cu noi!
Pentru un răspuns rapid, vă rugăm să ne scrieți pe Telegram: @AnnaHRMD
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳