Office manager

№9425998, 21 august 2020
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: Pina la 2 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență)
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale.
- Evidența dosarelor, a contractelor și altor documente de profil;
- Menținerea legăturii cu departamentul contabil;
- Asistenta in departamentul vinzari - Asigurarea analizei financiare a indicatorilor de performanță, colectarea și prelucrarea datelor

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza va constitui un avantaj
- Bune cunoștințe de operare PC;
- Cunoașterea pachetului MS Office;
- Cunostinte din domeniul contabilitatii si resurselor umane, vinzari – un avantaj;
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
- Experiența în domeniu – 1-2 ani;
- Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
Persoana de contact:
Carolina
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide