Office manager
Companie internațională de logistică și transport
№6489965, 31 iulie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Într-o entitate, care activează în domeniul serviciilor de transport internaţional, cu sediul în or. Chişinău, a devenit vacant postul de Office Manager.
Program: 9:00 – 17:00, luni – vineri.
Cerinţe:
- studii superioare, nu sunt obligatorii, dar constituie un avantaj;
- capacitate de comunicare, atitudine diplomatică;
- organizare şi atenţie la detalii, disciplină, lucru în echipă; - abilităţi de operare PC MS Office – Word, Excel, Power Point;
- limba română scris/vorbit fluent;
- limba rusă scris/vorbit fluent; - limba engleză scris/vorbit; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă.
Responsabilităţi:
- activităţi de administrare a fluxului documentelor, proceselor de lucru;
- gestionare corespondenţă, apeluri telefonice şi email-uri; - menţinerea relaţiilor cu clienţii companiei. Beneficii oferite:
- salariul va fi stabilit în urma interviului în conformitate cu capacităţile;
- mediu de lucru dinamic, posibilităţi de avansare rapidă. CV-urile format Europass cu foto inclus se vor expedia la hr.tatianab@gmail.com.
CV-urile incomplete nu vor fi luate în considerare. Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la sediul companiei pentru convorbire.
Program: 9:00 – 17:00, luni – vineri.
Cerinţe:
- studii superioare, nu sunt obligatorii, dar constituie un avantaj;
- capacitate de comunicare, atitudine diplomatică;
- organizare şi atenţie la detalii, disciplină, lucru în echipă; - abilităţi de operare PC MS Office – Word, Excel, Power Point;
- limba română scris/vorbit fluent;
- limba rusă scris/vorbit fluent; - limba engleză scris/vorbit; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă.
Responsabilităţi:
- activităţi de administrare a fluxului documentelor, proceselor de lucru;
- gestionare corespondenţă, apeluri telefonice şi email-uri; - menţinerea relaţiilor cu clienţii companiei. Beneficii oferite:
- salariul va fi stabilit în urma interviului în conformitate cu capacităţile;
- mediu de lucru dinamic, posibilităţi de avansare rapidă. CV-urile format Europass cu foto inclus se vor expedia la hr.tatianab@gmail.com.
CV-urile incomplete nu vor fi luate în considerare. Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la sediul companiei pentru convorbire.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳