Office manager
WINKLRAFT BUSINESS GROUP SRL
№12897004, 16 ianuarie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 10 000 Până la 16 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
WBG contabilitate este o companie ce prestează servicii de contabilitate și asistență juridică.
Cautăm în echipa noastră un coleg în funcția de office manager.
Dacă ai bune abilități de comunicare, ești ambițioăsă și proactivă, te invităm sa te alături echipei noastre. Cautăm colegi care să fie punctuali și serioși, să manifeste spirit de echipă și să aibă abilități organizatorice.
Descrierea postului și responsabilități principale
- Interacționarea direct cu clienții companiei și reprezentarea companiei în relația cu aceștia;
- Primirea și distribuirea apelurilor telefonice;
- Gestionarea, înregistrarea și distribuirea corespondenței de intrare/ieșire, inclusiv corespondența prin e-mail;
- Lucrul cu echipamente de birou (primirea, trimiterea, scanarea și copierea documentelor) și întreținerea acestuia;
- Suport administrativ pentru activitatea biroului (achiziționarea de articole de papetărie, rechizitelor de birou și lucruri necesare procesului de lucru, inclusiv ceai/cafea/bunuri de uz casnic);
- Lucru cu texte, tabele, compilarea, editarea, tipărirea acestora pentru director executiv și echipa;
- Organizarea evenimentelor de afaceri (întâlnirea invitaților/clienților, organizarea seminarelor, evenimente corporative, sedințelor de afaceri);
- Furnizarea angajaților noi cu informații despre companiei.
Candidatul ideal:
- Studii superioare finisate sau în curs de finalizare;
- Experiență într-o funcție similară constituie un avantaj;
- Cunoașterea la perfecție a limbilor română și rusă, cu excelente abilități de comunicare, prezentare etc., engleza-va constitui un avantaj;
- Abilități excelente în utilizarea calculatorului și a Microsoft Office;
- Capacitate analitică și atenție la detalii;
- Abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
- Prezență amabilă și prietenoasă;
- Abilități bune de gestionare a timpului și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
- Sociabilitate și energie pozitivă.
Condiții de lucru:
- Salariu primele 6 luni – 10 000 lei netto, după - negociabil;
- Instruire din contul companiei;
- Un loc de muncă confortabil într-un birou în sectorul Râșcani al Chișinăului;
- Program de lucru luni - vineri de la 08:30 la 17:00, sâmbătă și duminică zile libere;
- Angajarea oficială conform CM;
- Echipă tânără și prietenoasă;
- Oportunități de dezvoltare personală și profesionala.
Așteptăm cu interes candidatura ta! Expediază CV-ul cu fotografie pe adresa de
e-mail: cadre.winkraft@gmail.com cu menţiunea office-manager. Detalii poți afla pe numărul 069070646.
Cautăm în echipa noastră un coleg în funcția de office manager.
Dacă ai bune abilități de comunicare, ești ambițioăsă și proactivă, te invităm sa te alături echipei noastre. Cautăm colegi care să fie punctuali și serioși, să manifeste spirit de echipă și să aibă abilități organizatorice.
Descrierea postului și responsabilități principale
- Interacționarea direct cu clienții companiei și reprezentarea companiei în relația cu aceștia;
- Primirea și distribuirea apelurilor telefonice;
- Gestionarea, înregistrarea și distribuirea corespondenței de intrare/ieșire, inclusiv corespondența prin e-mail;
- Lucrul cu echipamente de birou (primirea, trimiterea, scanarea și copierea documentelor) și întreținerea acestuia;
- Suport administrativ pentru activitatea biroului (achiziționarea de articole de papetărie, rechizitelor de birou și lucruri necesare procesului de lucru, inclusiv ceai/cafea/bunuri de uz casnic);
- Lucru cu texte, tabele, compilarea, editarea, tipărirea acestora pentru director executiv și echipa;
- Organizarea evenimentelor de afaceri (întâlnirea invitaților/clienților, organizarea seminarelor, evenimente corporative, sedințelor de afaceri);
- Furnizarea angajaților noi cu informații despre companiei.
Candidatul ideal:
- Studii superioare finisate sau în curs de finalizare;
- Experiență într-o funcție similară constituie un avantaj;
- Cunoașterea la perfecție a limbilor română și rusă, cu excelente abilități de comunicare, prezentare etc., engleza-va constitui un avantaj;
- Abilități excelente în utilizarea calculatorului și a Microsoft Office;
- Capacitate analitică și atenție la detalii;
- Abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
- Prezență amabilă și prietenoasă;
- Abilități bune de gestionare a timpului și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
- Sociabilitate și energie pozitivă.
Condiții de lucru:
- Salariu primele 6 luni – 10 000 lei netto, după - negociabil;
- Instruire din contul companiei;
- Un loc de muncă confortabil într-un birou în sectorul Râșcani al Chișinăului;
- Program de lucru luni - vineri de la 08:30 la 17:00, sâmbătă și duminică zile libere;
- Angajarea oficială conform CM;
- Echipă tânără și prietenoasă;
- Oportunități de dezvoltare personală și profesionala.
Așteptăm cu interes candidatura ta! Expediază CV-ul cu fotografie pe adresa de
e-mail: cadre.winkraft@gmail.com cu menţiunea office-manager. Detalii poți afla pe numărul 069070646.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳