Office manager
DELTA MEDICA
№11296379, 15 februarie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 7 500 Până la 8 500 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
CUNOȘTINȚE:
• Cunoașterea produselor Companiei;
• Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse. Engleza nivel mediu.
• Cunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Word Office, Excel, PowerPoint, Outlook etc.).
ABILITĂȚI:
• Abilități de cooperare şi comunicare;
• Abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;
• Abilitatea de a acorda atenție la detalii;
• Abilitatea de a lucra în echipă;
• Capacitate de multi – tasking, receptivitate, flexibilitate, punctualitate și cu spirit de iniţiativă.
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
1. Îndeplinește sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele Companiei (re-distribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, e-mailuri).
2. Gestionează cu managementul documentelor companiei:
- primirea, sortarea și expedierea corespondenței;
- emiterea, verificarea, distribuirea și arhivarea documentelor și ordinelor interne ale Companiei;
- emiterea, sortarea, arhivarea și evidența contractelor;
- securizarea informațiilor cu caracter confidențial;
- înregistrarea și evidența avizelor sanitare și a certificatelor de conformitate.
3. Coordonează activitatea de evidență a personalului (dosare personale, graficul concediilor de odihnă, ordine generale, deplasări, certificate, confirmări).
4. Pregătește dosare pentru participarea la licitații și monitorizează procesul de evaluare.
5. Relaționează, negociază și comunică cu furnizorii în vederea achiziționării serviciilor și bunurilor necesare unei funcționări optime a activității Companiei.
6. Asistă directorul în dezvoltarea și implementarea proiectelor legate de activitatea Companiei.
7. Participă la organizarea evenimentelor și teambuildingurilor corporative.
8. Gestionează cu procesul de emitere și evidență a etichetelor, instrucțiunilor de utilizare, garanțiilor și ambalajelor produselor.
10. Duce responsabilitatea de păstrarea bunurilor Companiei.
12. Îndeplinește alte sarcini delegate de superior și colegi.
RESPONSABILITĂȚI:
• Asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei, dând dovadă de o atitudine politicoasă atât față de colegi, cât și față de persoanele cu care vine în contact;
• Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează/transmite documente/informații către destinari.
• Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor la care are acces.
• Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele firmei.
• Respectă prevederile normativelor interne și a procedurilor de lucru privitoare postului.
• Să utilizeze echipamentele/consumabilele/ bunurile puse la dispoziție de Companie.
Adresa: Petricani 88/1
• Cunoașterea produselor Companiei;
• Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse. Engleza nivel mediu.
• Cunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Word Office, Excel, PowerPoint, Outlook etc.).
ABILITĂȚI:
• Abilități de cooperare şi comunicare;
• Abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;
• Abilitatea de a acorda atenție la detalii;
• Abilitatea de a lucra în echipă;
• Capacitate de multi – tasking, receptivitate, flexibilitate, punctualitate și cu spirit de iniţiativă.
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
1. Îndeplinește sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele Companiei (re-distribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, e-mailuri).
2. Gestionează cu managementul documentelor companiei:
- primirea, sortarea și expedierea corespondenței;
- emiterea, verificarea, distribuirea și arhivarea documentelor și ordinelor interne ale Companiei;
- emiterea, sortarea, arhivarea și evidența contractelor;
- securizarea informațiilor cu caracter confidențial;
- înregistrarea și evidența avizelor sanitare și a certificatelor de conformitate.
3. Coordonează activitatea de evidență a personalului (dosare personale, graficul concediilor de odihnă, ordine generale, deplasări, certificate, confirmări).
4. Pregătește dosare pentru participarea la licitații și monitorizează procesul de evaluare.
5. Relaționează, negociază și comunică cu furnizorii în vederea achiziționării serviciilor și bunurilor necesare unei funcționări optime a activității Companiei.
6. Asistă directorul în dezvoltarea și implementarea proiectelor legate de activitatea Companiei.
7. Participă la organizarea evenimentelor și teambuildingurilor corporative.
8. Gestionează cu procesul de emitere și evidență a etichetelor, instrucțiunilor de utilizare, garanțiilor și ambalajelor produselor.
10. Duce responsabilitatea de păstrarea bunurilor Companiei.
12. Îndeplinește alte sarcini delegate de superior și colegi.
RESPONSABILITĂȚI:
• Asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei, dând dovadă de o atitudine politicoasă atât față de colegi, cât și față de persoanele cu care vine în contact;
• Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează/transmite documente/informații către destinari.
• Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor la care are acces.
• Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele firmei.
• Respectă prevederile normativelor interne și a procedurilor de lucru privitoare postului.
• Să utilizeze echipamentele/consumabilele/ bunurile puse la dispoziție de Companie.
Adresa: Petricani 88/1
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳