Office manager cu atribuțiuni sporite
HIDROTERMCONSTRUCT
№10519239, 21 august 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Nivel de experiență: mediu-senior.
Tipul de angajare: cu normă întreagă.
Specificul activității: comercializarea materialelor, prestarea serviciilor de hidro si termoizolare
Cerințe principale:
Studii medii sau superioare finalizate.
Abilitați de a sintetiza informația, organizare si planificare, comunicare.
Axat spre realizarea obiectivelor, multitasking.
Competente bune in operare Microsoft Office, Internet.
Constituie avantaj, daca:
Aveți cunoștința despre managementul stocurilor.
Cunoașteți tehnici de vânzare consultativa.
Știți sa operați într-un sistem CRM.
Cunoașteți limba engleză (scris si vorbit).
Responsabilități:
Coordonați in totalitate procesul de gestiune a mărfurilor, operați documentele de intrare, depozitare si ieșire.
Căutați si atrageți noi client, mențineți relația cu clienții existenți.
Consultați clienții privind materialele comercializate si serviciile prestate de societate.
Gestionați relațiile cu beneficiarii.
Colaborați îndeaproape cu societățile asociate din Ucraina si România.
Avantajele locului de muncă:
Oportunități de dezvoltare profesională.
Pachet salarial atractiv si diverse bonusuri, în funcție de performanță.
Toate CV-le candidaților vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidențialitate.
Doar candidații eligibili vor fi contactați in vederea stabilirii unui interviu preliminar.
Tipul de angajare: cu normă întreagă.
Specificul activității: comercializarea materialelor, prestarea serviciilor de hidro si termoizolare
Cerințe principale:
Studii medii sau superioare finalizate.
Abilitați de a sintetiza informația, organizare si planificare, comunicare.
Axat spre realizarea obiectivelor, multitasking.
Competente bune in operare Microsoft Office, Internet.
Constituie avantaj, daca:
Aveți cunoștința despre managementul stocurilor.
Cunoașteți tehnici de vânzare consultativa.
Știți sa operați într-un sistem CRM.
Cunoașteți limba engleză (scris si vorbit).
Responsabilități:
Coordonați in totalitate procesul de gestiune a mărfurilor, operați documentele de intrare, depozitare si ieșire.
Căutați si atrageți noi client, mențineți relația cu clienții existenți.
Consultați clienții privind materialele comercializate si serviciile prestate de societate.
Gestionați relațiile cu beneficiarii.
Colaborați îndeaproape cu societățile asociate din Ucraina si România.
Avantajele locului de muncă:
Oportunități de dezvoltare profesională.
Pachet salarial atractiv si diverse bonusuri, în funcție de performanță.
Toate CV-le candidaților vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidențialitate.
Doar candidații eligibili vor fi contactați in vederea stabilirii unui interviu preliminar.
Telefon:
Persoana de contact:
Alexandr
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳