Manager vînzări - Contabil
Palin Construct SRL
№14801196, 5 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
De la 12 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Cerințe:
experiență în contabilitate de cel puțin 5 ani si in vînzări;
cunoștințe de 1С (7;8), PC (MS Office);
studii medii de specialitate la profilul respectiv sau studii superioare (contabilitate, economie, finanțe);
cunoașterea limbilor română și rusă;
capacitate înaltă de muncă, energie și sîrguință;
responsabilitate, abilități de organizare, atenție la detalii, spirit de inițiativă;
integritate, onestitate, amabilitate;
tendință spre învățare și dezvoltare.
Principalele responsabilități ale postului:
Recepționare, controlul și prelucrarea documentelor primare;
Evidența operațiunilor de casa și bancare;
Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C și sistemul corporativ;
Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile;
Întocmirea rapoartelor operaționale zilnice;
Apeluri telefonice către clienți.
Condiții de lucru:
post de muncă în cadrul unei companii stabile, aflate în proces de dezvoltare dinamică, care ocupă poziția de lider în cadrul segmentului său de piață;
program de lucru: de luni pînă vineri, de la 8.30 pînă la 17.30;
salariu motivant și plătit la timp;
angajare oficială;
pachet corporativ de telefonie mobilă;
colectiv binevoitor și conducere înțeleaptă;
oportunități pentru dezvoltare personală și crestere profesională;
perioada de probă – 1 lună.
Salariul se va stabili în urma interviului. Telefon: 079200801
E-mail: repres@tehnoprofil.md
www.tehnoprofilshop.md
experiență în contabilitate de cel puțin 5 ani si in vînzări;
cunoștințe de 1С (7;8), PC (MS Office);
studii medii de specialitate la profilul respectiv sau studii superioare (contabilitate, economie, finanțe);
cunoașterea limbilor română și rusă;
capacitate înaltă de muncă, energie și sîrguință;
responsabilitate, abilități de organizare, atenție la detalii, spirit de inițiativă;
integritate, onestitate, amabilitate;
tendință spre învățare și dezvoltare.
Principalele responsabilități ale postului:
Recepționare, controlul și prelucrarea documentelor primare;
Evidența operațiunilor de casa și bancare;
Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C și sistemul corporativ;
Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile;
Întocmirea rapoartelor operaționale zilnice;
Apeluri telefonice către clienți.
Condiții de lucru:
post de muncă în cadrul unei companii stabile, aflate în proces de dezvoltare dinamică, care ocupă poziția de lider în cadrul segmentului său de piață;
program de lucru: de luni pînă vineri, de la 8.30 pînă la 17.30;
salariu motivant și plătit la timp;
angajare oficială;
pachet corporativ de telefonie mobilă;
colectiv binevoitor și conducere înțeleaptă;
oportunități pentru dezvoltare personală și crestere profesională;
perioada de probă – 1 lună.
Salariul se va stabili în urma interviului. Telefon: 079200801
E-mail: repres@tehnoprofil.md
www.tehnoprofilshop.md
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳