Manager în oficiu / curier (deservirea clienţilor)

INMAG №10347420, 2 iulie 2021
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Manager în oficiu / Curier (deservirea clienţilor)
Cerinţe:
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă.
- Permis de conducere şi experienţă la volan.
- Persoană comunicabilă, disciplinată, carismatică, grad înalt de inteligenţă (pentru comunicare cu clienţii, inclusiv VIP), aspect fizic plăcut, responsabil.
- Dorinţă de a învăţa ceva nou şi de perfecţionare.
- Program de lucru luni-vineri (8.30-17.30 sau 9.00-18.00 sau 10.00 - 19.00) (în unele zile cu orar de lucru redus, conform volumului de muncă). Disponibilitate de a lucra în zilele de odihnă (după necesitate), cu compensarea timpului lucrat în alte zile sau achitare suplimentară.
- Capacitate de a fi lucrător universal.

Descrierea postului:
Obligaţii:
- Activităţi de curierat. Livrare de jucării (inclusiv asamblarea acestora la clienţi).
- Ajutor în oficiu, însărcinări simple şi complexe (dispus să se implice în toate activităţile (lucrător universal).
- Lucru la calculator (diverse însărcinări). Administrare content site.
- Prima jumătate a zilei lucru în oficiu, a doua jumătate a zilei – livrări (deservirea clienţilor).
- Chişinău.

Întreprinderea oferă:
- Salariu de la 7000 lei, cu posibilitate reală de creştere semnificativă a remunerării (după încadrare în lucru 8000 lei, ulterior negociabil).
- Pachet social.
- Autoturism de serviciu. Sau lucru cu propriul automobil cu compensarea cheltuielilor.
- Colectiv agreabil.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu o fotografie la adresa electronică umane_resurse@mail.ru
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide