Manager achiziții

№14762149, 6 noiembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Orice
Salariu: De la 15 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Obligațiunile postului
- Monitorizarea și optimizarea permanentă a lanțului logistic;
- Negocierea si corespondență cu partenerii de afacere;
- Lucru cu furnizorii, contracte, cautarea celui mai bun preț si condiții;
- Analiza costurilor de transportare și a timpului de livrare;
- Coordonarea și monitorizarea importurilor. Verificarea documentelor;
- Experiența in aprovizionare și cunoașterea Codului Vamal ar fi un beneficiu
- Conlucrarea permanentă cu toate subdiviziunile companiei;
- Evidiența decontărilor reciproce cu furnizorii.

Cerințe către candidați:
- Studii superioare economice, juridice, marketing sau logistica transport;
- Experienţă în domeniu minimum un an;
- Cunoaşterea Codului Vamal al RM;
- Cunoaşterea obligatorie a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze prezintă un avantaj;
- Experiență de colaborare cu organele vamale;
- Experiență de lucru cu transportatorii;
- Organizarea și executarea responsabilă a procesului de lucru, orientarea spre rezultat.

Oferim:
- Angajarea oficială și beneficiile sociale complete conform legislației Republicii Moldova (asigurare medicală, concediu medical și plata concediului de odihnă);
- Plata la timp a salariilor;
- Oficiu modern situate în centrul Chișinăului;
- Orar de muncă 5/2, 9.00 – 18.00;
- Oportunități de creștere și dezvoltare profesională.

Cei interesati de post sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail: resurse.um@gmail.com cu
menționarea titlului „Manager achiziții”.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide