Manager achiziții
Solomon Construct Imobil
№13568669, 6 ianuarie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
- identifica necesarul de aprovizionare în conformitate cu listele de cantități, elaborate de Inginerul șef și/sau Diriginții de Șantier
- negociază cu furnizorii preturile de achiziție, încheie contractele cu aceștia
- ia masurile necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate în limita bugetului și în termen
- întocmește si analizează cererile de oferta
- supervizează derularea contractelor
- elaborează politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activității de achiziții la nivel de companie
- elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie si pe fiecare direcție de business
- elaborează propuneri de îmbunatățire a procedurilor si instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor
- organizează si participa la licitații
- analizează piața si sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala si viitoare a produselor
- stabilește contacte și relații cu furnizorii țintă și urmărește permanent apariția noilor oferte
- întocmește si urmărește comenzile de aprovizionare de import
- urmărește livrările si asigura documentele pentru formalitățile vamale.
- Formează și reînoiește permanent (lunar, săptămînal) baza de date a companiei ce ține de clienții/furnizorii/prestatorii de servicii/specialiști calificați
- Actualizeaza (lunar, săptămînal) prețurile mărfurilor /materialelor în conformitate cu listele de cantități, elaborate de Inginerul șef și/sau Diriginții de Șantier, înclusiv și la mărfurile /materialele și serviciile contractate anterior.
- negociază cu furnizorii preturile de achiziție, încheie contractele cu aceștia
- ia masurile necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate în limita bugetului și în termen
- întocmește si analizează cererile de oferta
- supervizează derularea contractelor
- elaborează politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activității de achiziții la nivel de companie
- elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie si pe fiecare direcție de business
- elaborează propuneri de îmbunatățire a procedurilor si instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor
- organizează si participa la licitații
- analizează piața si sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala si viitoare a produselor
- stabilește contacte și relații cu furnizorii țintă și urmărește permanent apariția noilor oferte
- întocmește si urmărește comenzile de aprovizionare de import
- urmărește livrările si asigura documentele pentru formalitățile vamale.
- Formează și reînoiește permanent (lunar, săptămînal) baza de date a companiei ce ține de clienții/furnizorii/prestatorii de servicii/specialiști calificați
- Actualizeaza (lunar, săptămînal) prețurile mărfurilor /materialelor în conformitate cu listele de cantități, elaborate de Inginerul șef și/sau Diriginții de Șantier, înclusiv și la mărfurile /materialele și serviciile contractate anterior.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳