Kay account / Sales Manager (Junior/Middle)
easy hire
№14804790, 6 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Fondată în 2009, Compania noastra IT este un membru al rețelei internaționale de parteneri certificați ai companiei 1C. Ne concentrăm pe oferirea unui serviciu excepțional pentru clienții noștri și suntem mereu în căutare de talente care să ni se alăture pe măsură ce ne dezvoltăm.
Ce face un Sales Manager de produse software 1C?
Caută clienți noi:
Efectuează apeluri "la rece" și desfășoară procesul de negociere;
Pregătește documentația comercială și contractele;
Participă la implementarea și lansarea de noi idei, planuri și strategii de vânzări.
Pe cine căutăm:
Un angajat responsabil, comunicativ și orientat spre rezultate, care poate găsi un limbaj comun cu potențialii clienți;
Cineva atent la feedback-ul managerului direct și la nevoile potențialilor clienți;
O persoană care cunoaște tehnici de vânzări, negocieri și încheierea tranzacțiilor;
Capabil să gestioneze obiecțiile;
O persoană cu o memorie bună, care poate învăța rapid informații noi;
Capabil să își exprime gândurile în mod clar și corect, atât verbal cât și în scris;
Să stăpânească bine limbile română, rusă și engleză;
Să nu se teamă de responsabilități și de angajamentele luate în timpul negocierilor.
Condiții de muncă:
Muncă la distanță sau full-time la birou (după preferința candidatului), într-o locație accesibilă;
Contract de muncă conform Codului Muncii al Republicii Moldova, pachet social complet;
Instruire și suport intern în cadrul companiei;
Și multe alte beneficii;
Perioada de probă - 3 luni.
Condiții salariale:
Salariu conform calificărilor și cerințelor candidatului: in jur de 15.000 lei + 7% din vânzări.
Dacă ești motivat să contribui la succesul unei echipe în plină dezvoltare și dorești să faci parte dintr-un proiect inovator, aplică acum: cv@easyhr.md. E-mail: cv@easyhr.md
Ce face un Sales Manager de produse software 1C?
Caută clienți noi:
Efectuează apeluri "la rece" și desfășoară procesul de negociere;
Pregătește documentația comercială și contractele;
Participă la implementarea și lansarea de noi idei, planuri și strategii de vânzări.
Pe cine căutăm:
Un angajat responsabil, comunicativ și orientat spre rezultate, care poate găsi un limbaj comun cu potențialii clienți;
Cineva atent la feedback-ul managerului direct și la nevoile potențialilor clienți;
O persoană care cunoaște tehnici de vânzări, negocieri și încheierea tranzacțiilor;
Capabil să gestioneze obiecțiile;
O persoană cu o memorie bună, care poate învăța rapid informații noi;
Capabil să își exprime gândurile în mod clar și corect, atât verbal cât și în scris;
Să stăpânească bine limbile română, rusă și engleză;
Să nu se teamă de responsabilități și de angajamentele luate în timpul negocierilor.
Condiții de muncă:
Muncă la distanță sau full-time la birou (după preferința candidatului), într-o locație accesibilă;
Contract de muncă conform Codului Muncii al Republicii Moldova, pachet social complet;
Instruire și suport intern în cadrul companiei;
Și multe alte beneficii;
Perioada de probă - 3 luni.
Condiții salariale:
Salariu conform calificărilor și cerințelor candidatului: in jur de 15.000 lei + 7% din vânzări.
Dacă ești motivat să contribui la succesul unei echipe în plină dezvoltare și dorești să faci parte dintr-un proiect inovator, aplică acum: cv@easyhr.md. E-mail: cv@easyhr.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳