Consultant Clienți, or. Criuleni (de la 12000 lei)
Association of Recruitment Agencies
№14804479, 6 noiembrie 2024
Oraș:
Criuleni
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Asociația Agențiilor de Recrutare din Republica Moldova care este o platformă centralizată de colaborare dintre agențiile de recrutare din Moldova și angajații de peste hotare, este în căutarea unui Manager vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura uneia dintre cele mai mari asociații de recrutare.
Dacă ești pregătit pentru o oportunitate captivantă și ești o persoană motivată și empatică te așteptăm în echipa noastră.
Responsabilități principale:
Efectuare și Preluare apeluri clienti.
Introducerea datelor in CRM.
Gestionarea programărilor clienților.
Consultarea și informarea candidaților.
Beneficii:
Desfășurarea activității profesionale în cadrul unei companii stabile în dezvoltare dinamică.
Mediu de lucru plăcut, în oficiu situat în centrul orașului.
Posibilități de avansare și dezvoltare profesională.
Instruire și suport din partea echipei.
Program de lucru: luni-vineri 09:00-17:00, sâmbăta 10:00-13:00.
Pachet salarial competitiv – salariu fix + bonusuri (de la 12000 lei).
Cerințe:
Studii superioare.
Cunoașterea utilizării calculatorului și a pachetului Microsoft Office.
Abilități excelente de comunicare.
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Abilități de organizare și gestionare a timpului.
Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și rapid.
Dacă ești pasionat de recrutare și dorești să te alături echipei noastre, trimite CV-ul tău la hr@asociatia.md.
Te așteptăm să faci parte din echipa noastră! E-mail: hr@asociatia.md
Web: www.asociatia.md
067432236
Dacă ești pregătit pentru o oportunitate captivantă și ești o persoană motivată și empatică te așteptăm în echipa noastră.
Responsabilități principale:
Efectuare și Preluare apeluri clienti.
Introducerea datelor in CRM.
Gestionarea programărilor clienților.
Consultarea și informarea candidaților.
Beneficii:
Desfășurarea activității profesionale în cadrul unei companii stabile în dezvoltare dinamică.
Mediu de lucru plăcut, în oficiu situat în centrul orașului.
Posibilități de avansare și dezvoltare profesională.
Instruire și suport din partea echipei.
Program de lucru: luni-vineri 09:00-17:00, sâmbăta 10:00-13:00.
Pachet salarial competitiv – salariu fix + bonusuri (de la 12000 lei).
Cerințe:
Studii superioare.
Cunoașterea utilizării calculatorului și a pachetului Microsoft Office.
Abilități excelente de comunicare.
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Abilități de organizare și gestionare a timpului.
Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și rapid.
Dacă ești pasionat de recrutare și dorești să te alături echipei noastre, trimite CV-ul tău la hr@asociatia.md.
Te așteptăm să faci parte din echipa noastră! E-mail: hr@asociatia.md
Web: www.asociatia.md
067432236
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳