Asistent(ă) Administrativ(ă) - franceza obligatorie
AgentiAmo
№15312960, 27 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Nu contează
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
500 EUR
Program de muncă:
Flexibil
Tip job: Full-time (8 ore/zi)
Locație: Lucru la distanță (remote)
Program: Flexibil
Salariu: 500 €/lună
Limba franceză: Obligatorie (scris și vorbit)
Ce vei face?
Administrarea clienților români (creare de devize și facturi, comunicare cu instituțiile franceze – URSSAF, fisc, tribunal etc.)
Gestionarea relației cu clienții (interacțiune pe WhatsApp, Facebook, Instagram, prospectare clienți români din BTP)
Căutarea și dezvoltarea de parteneriate (contabili, avocați, specialiști marketing etc.)
Administrarea firmei Kazentia Gestion (documente contabile, corespondență administrativă)
Crearea și optimizarea proceselor interne (standardizarea procedurilor, documentare)
Profilul căutat
Cunoașterea limbii franceze este obligatorie (scris și vorbit)
Ai experiență sau interes în domeniul administrativ
Ești organizat(ă), atent(ă) la detalii și autonom(ă)
Ai abilități bune de comunicare scrisă și verbală
Te descurci bine cu instrumentele digitale (email, rețele sociale, software de facturare)
Cum aplici?
Trimite CV-ul și câteva cuvinte despre tine la bureau@kazentia-gestion.com.
E-mail: bureau@kazentia-gestion.com
Locație: Lucru la distanță (remote)
Program: Flexibil
Salariu: 500 €/lună
Limba franceză: Obligatorie (scris și vorbit)
Ce vei face?
Administrarea clienților români (creare de devize și facturi, comunicare cu instituțiile franceze – URSSAF, fisc, tribunal etc.)
Gestionarea relației cu clienții (interacțiune pe WhatsApp, Facebook, Instagram, prospectare clienți români din BTP)
Căutarea și dezvoltarea de parteneriate (contabili, avocați, specialiști marketing etc.)
Administrarea firmei Kazentia Gestion (documente contabile, corespondență administrativă)
Crearea și optimizarea proceselor interne (standardizarea procedurilor, documentare)
Profilul căutat
Cunoașterea limbii franceze este obligatorie (scris și vorbit)
Ai experiență sau interes în domeniul administrativ
Ești organizat(ă), atent(ă) la detalii și autonom(ă)
Ai abilități bune de comunicare scrisă și verbală
Te descurci bine cu instrumentele digitale (email, rețele sociale, software de facturare)
Cum aplici?
Trimite CV-ul și câteva cuvinte despre tine la bureau@kazentia-gestion.com.
E-mail: bureau@kazentia-gestion.com
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut