Asistent personal
MEVITA
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 5000 Până la 15000 MDL
Program de muncă:
Flexibil
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Suntem o companie relativ noua pe piata dar cu un potențial mare de creștere in domeniul frumuseții și sănătății! Misiunea noastra este de a face clientii nostri mai sanatosi,sa uite de rutina zilnică,stres și griji!
Avem disponibil postul vacant de asistent personal al directorului și este o oportunitate ideală pentru candidații organizați, eficienți și profesioniști, dornici să contribuie semnificativ la succesul companiei.
Responsabilități:
Oferirea unui suport de calitate în gestionarea programului zilnic al directorului
Executarea sarcinilor de serviciu, inclusiv obligațiile de curierat.
Analiza concurentei
Căutare,interviu angajați și controlul de îndeplinire a sarcinilor angajaților
Cunoștințe Microsoft Office
Alte sarcini administrative
Cerințe:
Profesionalism, organizare și încredere.
Capacitatea de a comunica eficient și de a stabili relații cu colegii, clienții și partenerii.
Oferim:
Program de lucru de la distanța (9:00-19:00),disponibil/a extraprogram in caz de urgentă.
Posibilitatea de a creste pe plan profesional
Salariu motivant + bonusuri
Acest rol necesită o persoană care nu doar își îndeplinește sarcinile, ci și contribuie semnificativ la activitatea companiei, demonstrând inițiativă, responsabilitate și calități de lider.
Pentru a accesa la acest post vacant trimiteți Cv-ul dvs pe emailul info.mevitamasaj@gmail.com indicând (pentru postul-ajutor personal)
Avem disponibil postul vacant de asistent personal al directorului și este o oportunitate ideală pentru candidații organizați, eficienți și profesioniști, dornici să contribuie semnificativ la succesul companiei.
Responsabilități:
Oferirea unui suport de calitate în gestionarea programului zilnic al directorului
Executarea sarcinilor de serviciu, inclusiv obligațiile de curierat.
Analiza concurentei
Căutare,interviu angajați și controlul de îndeplinire a sarcinilor angajaților
Cunoștințe Microsoft Office
Alte sarcini administrative
Cerințe:
Profesionalism, organizare și încredere.
Capacitatea de a comunica eficient și de a stabili relații cu colegii, clienții și partenerii.
Oferim:
Program de lucru de la distanța (9:00-19:00),disponibil/a extraprogram in caz de urgentă.
Posibilitatea de a creste pe plan profesional
Salariu motivant + bonusuri
Acest rol necesită o persoană care nu doar își îndeplinește sarcinile, ci și contribuie semnificativ la activitatea companiei, demonstrând inițiativă, responsabilitate și calități de lider.
Pentru a accesa la acest post vacant trimiteți Cv-ul dvs pe emailul info.mevitamasaj@gmail.com indicând (pentru postul-ajutor personal)
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳