Asistent juridic | Office manager
Mogo Loans
№14793925, 4 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe:
Cunoașterea limbii de stat și limbii ruse.
Competență de exprimare verbală și scrisă.
Experiență în MS Office.
Responsabilitate.
Obligațiuni:
Asigurarea procesului de notificare a debitorilor prin întreprinderea următoarelor acțiuni: a) expedierea notificărilor, expedierea avizului de executare); b) publicarea anunțurilor în Monitorul Oficial în cazurile prevăzute de legislația RM; etc.
Evidența scrisorilor de intrare și ieșire în cadrul departamentului recuperări Creanțe;
Arhivarea documentației în conformitate cu regulamentele și politicile interne ale companiei;
Suport administrativ.
Condiții de lucru:
Lucrul într-o companie internațională.
Formare profesională.
Angajare oficială din prima zi de lucru.
Pachet social complet.
Program de lucru de luni până vineri.
APLICĂ AICI: https://talent.sage.hr/jobs/0dd05e71-b835-4006-81c3-222dbb2f93d2/rabotamd
Nota!
Dacă sunteți de acord să participați la procesul de recrutare, vom prelucra datele dvs. personale în conformitate cu Politica de confidențialitate pentru procesul de recrutare a O.C.N. „MOGO LOANS” S.R.L.
Vom fi fericiți să păstrăm datele personale ale dvs. pentru a vă lua în considerare candidatura pentru alte posturi vacante. Vă rugăm să confirmați dacă sunteți de acord cu păstrarea datelor dvs. în baza noastră de date de recrutare. Datele vor fi prelucrate în conformitate cu Politica de confidențialitate pentru procesul de recrutare a O.C.N. „MOGO LOANS” S.R.L.
https://www.mogo.md/recruitment-policy
Dacă dorești să faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică, trimite CV-ul tău la adresa: hr@mogo.md sau poți aplica direct pe site-ul nostru
www.mogo.md/careers
Cunoașterea limbii de stat și limbii ruse.
Competență de exprimare verbală și scrisă.
Experiență în MS Office.
Responsabilitate.
Obligațiuni:
Asigurarea procesului de notificare a debitorilor prin întreprinderea următoarelor acțiuni: a) expedierea notificărilor, expedierea avizului de executare); b) publicarea anunțurilor în Monitorul Oficial în cazurile prevăzute de legislația RM; etc.
Evidența scrisorilor de intrare și ieșire în cadrul departamentului recuperări Creanțe;
Arhivarea documentației în conformitate cu regulamentele și politicile interne ale companiei;
Suport administrativ.
Condiții de lucru:
Lucrul într-o companie internațională.
Formare profesională.
Angajare oficială din prima zi de lucru.
Pachet social complet.
Program de lucru de luni până vineri.
APLICĂ AICI: https://talent.sage.hr/jobs/0dd05e71-b835-4006-81c3-222dbb2f93d2/rabotamd
Nota!
Dacă sunteți de acord să participați la procesul de recrutare, vom prelucra datele dvs. personale în conformitate cu Politica de confidențialitate pentru procesul de recrutare a O.C.N. „MOGO LOANS” S.R.L.
Vom fi fericiți să păstrăm datele personale ale dvs. pentru a vă lua în considerare candidatura pentru alte posturi vacante. Vă rugăm să confirmați dacă sunteți de acord cu păstrarea datelor dvs. în baza noastră de date de recrutare. Datele vor fi prelucrate în conformitate cu Politica de confidențialitate pentru procesul de recrutare a O.C.N. „MOGO LOANS” S.R.L.
https://www.mogo.md/recruitment-policy
Dacă dorești să faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică, trimite CV-ul tău la adresa: hr@mogo.md sau poți aplica direct pe site-ul nostru
www.mogo.md/careers
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳