Administrator
Centrul de plasament pentru vârstnici și persoane cu dizabilități “Toamna Aurie” invită la lucru pe Administratorul Centrului.
№14459800, 18 august 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Centrul de plasament pentru vârstnici și persoane cu dizabilități “Toamna Aurie” invită la lucru pe Administratorul Centrului.
Salariu – rata de bază plus premii.
Programul de lucru - pentru rezultat.
Responsabilități:
- Prezentarea Centrului, calculul costului pentru reședința, organizarea transportului pentru oaspeții Centrului, primirea și cazarea a oaspeților, pregătirea documentației pentru încheierea contractelor cu beneficiarii de servicii sociale, formarea dosarelor personale ale oaspeților, controlul plăților.
- Asigurarea confortabilă de cazare și pe termen lung pentru oaspeți, prelungirea perioadei de reședință a oaspeților, prevenirea rezilierii anticipate a contractelor de servicii.
- Oferirea îngrijirii de calitate, bunăstării excelente și timp pentru oaspeții Centrului, dezvoltarea programelor suplimentare și de reabilitare.
- Organizarea examinări medicale periodice a rezidenților Centrului (terapeuți și alte specialități).
- Consultarea rudelor și reprezentanților cu privire la starea de sănătate a oaspeților Centrului.
- Asigurarea si monitorizarea stării sanitare și tehnice a spațiilor rezidențiale și administrative, comandarea la timp a consumabilelor. Controlul calității alimentelor.
- Organizarea muncii personalului, repartizarea sarcinilor, controlul muncii zilnice și respectarea standardelor de servicii, asigurarea disciplinei de munca a personalului.
- Formarea personalului, mentorat, formarea unui rezerv de cadre.
- Crearea programului de lucru în ture și a perioadelor de odihnă între ture pentru personal.
- Interacțiunea cu serviciile de stat (ambulanță, poliție, autoritățile locale), după caz.
- Formarea regulară și operațională a raportorului de activitate.
Cerințe pentru candidați:
- Bunăvoința, respect pentru persoanele în vârstă, receptivitate și empatie.
- Responsabilitate, activitate, bunăvoință și sociabilitate, decență, onestitate.
- Înțelegerea specificului îngrijirii persoanelor în vârstă (eventuală experiență personală, angajații sunt instruiți).
- Experiența managerială în domeniul medical sau sfera socială va constitui un avantaj semnificativ!
- Existența fișei medicale valide (de preferință, dar nu obligatoriu, vă vom ajuta cu înregistrarea).
- Utilizarea sigură a PC.
Salariu – rata de bază plus premii.
Programul de lucru - pentru rezultat.
Responsabilități:
- Prezentarea Centrului, calculul costului pentru reședința, organizarea transportului pentru oaspeții Centrului, primirea și cazarea a oaspeților, pregătirea documentației pentru încheierea contractelor cu beneficiarii de servicii sociale, formarea dosarelor personale ale oaspeților, controlul plăților.
- Asigurarea confortabilă de cazare și pe termen lung pentru oaspeți, prelungirea perioadei de reședință a oaspeților, prevenirea rezilierii anticipate a contractelor de servicii.
- Oferirea îngrijirii de calitate, bunăstării excelente și timp pentru oaspeții Centrului, dezvoltarea programelor suplimentare și de reabilitare.
- Organizarea examinări medicale periodice a rezidenților Centrului (terapeuți și alte specialități).
- Consultarea rudelor și reprezentanților cu privire la starea de sănătate a oaspeților Centrului.
- Asigurarea si monitorizarea stării sanitare și tehnice a spațiilor rezidențiale și administrative, comandarea la timp a consumabilelor. Controlul calității alimentelor.
- Organizarea muncii personalului, repartizarea sarcinilor, controlul muncii zilnice și respectarea standardelor de servicii, asigurarea disciplinei de munca a personalului.
- Formarea personalului, mentorat, formarea unui rezerv de cadre.
- Crearea programului de lucru în ture și a perioadelor de odihnă între ture pentru personal.
- Interacțiunea cu serviciile de stat (ambulanță, poliție, autoritățile locale), după caz.
- Formarea regulară și operațională a raportorului de activitate.
Cerințe pentru candidați:
- Bunăvoința, respect pentru persoanele în vârstă, receptivitate și empatie.
- Responsabilitate, activitate, bunăvoință și sociabilitate, decență, onestitate.
- Înțelegerea specificului îngrijirii persoanelor în vârstă (eventuală experiență personală, angajații sunt instruiți).
- Experiența managerială în domeniul medical sau sfera socială va constitui un avantaj semnificativ!
- Existența fișei medicale valide (de preferință, dar nu obligatoriu, vă vom ajuta cu înregistrarea).
- Utilizarea sigură a PC.
Telefon:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳